Katter som går på toaletten.
Det är en liten dröm som kattägare att få katten att gå på den "vanliga" toaletten. Såg denna www.coolstuff.se/p468/LitterKwitter.html Känner mig lite skeptisk... Någon som prövat?
Det är en liten dröm som kattägare att få katten att gå på den "vanliga" toaletten. Såg denna www.coolstuff.se/p468/LitterKwitter.html Känner mig lite skeptisk... Någon som prövat?
ideen i sig låter ju enkelt
kan ta lite tid attt "träna" in katten i det men vist går det
låter ju helt klart logiskt att flytta på sanden ovanför toan och sakta men säkert få in nya rutiner
men 700 kr ?????? hhmm ja då rensar jag nog lådan om vanligt :)
en annan grej som precis slog mig ... det är väll inte rekomenderat att katten kfarsar ner sin kattsand på toan .. med lite oflytt kan det sabba rören och rörmockaren blir INTE glad om han hittar irsaken till det :)
Min katt kissar i toaletten...Duktig kisse!
Pengarna sparar man nog in på ett år eller två. Kattsande kan man byta mor "papperspelets", men det blir ju ytterligare ett steg.
Skulle vara kul att höra av någon som provat.
maja79 kissar din kisse i toaletten har ni en sådan som katt grej på toan eller..
puffar lite...
Nej, det har vi inte. Han satter sig dar iaf...
Japp... Min kisse på filmen längst ner på sidan!
Fast det gick sådär. Hon är _väldigt_ rumsren av sig. När jag inte har rensat kattlådan på ett tag så springer hon omkring och skriker, innan hon till slut sätter sig _ovanpå_ lådan (vi har en sån låda med tak). För hon vill absolut gå på lådan, även om den inte är tillräckligt fräsch för hennes standard...
Iaf - det funkade ett tag med toalettinsatsen. Hon jamade och verkade leta efter kattlådan, men satte sig ändå lydigt på toaletten. Men sen var vi bortresta två veckor, och kattvakten använde vanlig låda istället, och sen var det kört, när hon fått uppleva sin älskade låda igen... Min slutsats är att det nog inte är omöjligt, men att det beror lite på kattens psyke & inställning.
Vet inte om det har nån betydelse, men kan tillägga att min katt kan en hel del tricks, så hon tillhör väl den lättlärda skaran...