Födelsemärke på pungen
Hmm, när Lillemannen var ett par veckor gammal kom ett märke på pungen. Jag trodde jag satt blöjan tokigt på morgonen när jag bytte på honom men på BVC sa dom att det var ett födelsemärke så OK. Nu är halva hans pung ilsket röd, har kollat runt och jag tror man kallar det smultronmärke. Det är liksom upphöjt och bulligt... Igår bajsade han 2 gånger och det sitter ju fast så man får torka o torka...Jag hade lite inotyol på rumpan på honom ifall att. Jag brukar inte göra det men jag tänkte tt jag nog nött lite mycket med papper å vatten där. Och det kanske kunde vara lite skönt med nån salva på. *duttdutt*
Nu såg jag att han fått som sår på det där födelsemärket och det gjorde ont på honom när jag tvättade där idag.. *buu*Jag blir jätteorolig. Stackarn. Jag ska till BVC på onsdag men fasan, det där med blöjor och bajs o kiss....
Han får ligga mycket nakenfis nu men hjäälp när han kissar, blöter ju ner hela rummet. *hehe* Och iofs så är ju det bättre än att stänga in det på det där såren...Det ser ut som han är skinnflådd liksom.
Vad ska jag göra? Kleta på nåt eller?
Nån som varit med om födelsemärken på pungen?