Nessebar, Bulgarien!! Snabba svar, ska beställa idag =)
Någon som varit till Nessebar, Bulgarien?Berätta kort, nån rad bara om hur det var, trivdes ni.
inga "barn", en 13 åring och en vuxen!
Ingen som vatt där?
Nessebar är otroligt charmigt! Små gränder med lite shopping o restauranger. Finns en jättemysig restaurang längst ut på ön som man ser ut över havet....
Annars är Sunny beach mest bara shopping o sola o dansa på kvällen. Helt okej! Trevlig resa om du åker!
Tack så mycket! Ja det står mellan Bulgarien, Cypern och Grekland (Rodos, Parga)...
jag gillar inte Bulgarien. Så jag skulle boka annat.
ja de andra alternativen kan jag inte säga nåt om eftersom jag aldrig varit där. Men jag får för mig att bulgarien är lite lungnare än mot de andra ställena. Det är nog mer röj på cypern o rhodos får jag för mig...
Gillar inte heller Bulgarien, Cypern och Grekland hade lockat mig mer!
Anledningarna är främst maten i Bulgarien som inte var ätbar när jag var där... Men det finns andra aledningar till varför jag gärna inte åker tillbaka..
Maten är inget vidare i Bulgarien tycker jag. Väldigt turistigt i Sunny beach och många tiggarbarn samt väldigt mycket byggarbetsplats eftersom det poppar upp nya hotell överallt. Jag skulle nog hellre ha valt Cypern eller Grekland. När vi var där var det oväder, översvämning och inte så varmt. Det var varmare i Sverige då. Billigt var det dock.
Maten? Hmm jag nöjer mig med pommes eller pizza.. Det finns la?
Jag är rädd för att jag inte skulle gilla Bulgarien, får en sån vibb... Säkrast att gå på Grekland/Cypern då va?