• Anonym (blöjflicka)

Han vill att jag ska ha blöja på mig

fick jag klart för mig i går kväll, behandla mig som en liten flicka, ge mig smisk, ställa mig i skamrån och sånt där. Jag kan känna mig lite lite lite upphetsad av att fantisera om det men det blir oroligt i magen också. Jag kanske skäms ihjäl.

• Svar på tråden Han vill att jag ska ha blöja på mig
  • Anonym (vittra)

Allvarligt, om du gillar det så är du inte ensam om det. Du behöver inte skämmas för det.

• Anonym (Kille)

Är det ngt du vill göra så gör det. Skit i moral och etik och bla bla bla... Det är dock inget jag skulle göra *garv*

• Anonym (blöjflicka)

Nej det vet jag ju att det finns de som gillar rollspel och underkastelse och sånt och jag kan tänka mig det, men jag vet inte, blöjor???

• sheeba

Vill du så kör på finns väl värre saker? Eller gör det? Alla tänder ju på olika och smaken är ju som baken, delad.

Språkpolis! jag är din värsta fiende....Språktjuven!
  • Anonym (blöjflicka)

Jag har ju varit "skolflicka" redan, fick en sådan uniform av honom när han varit på studiebesök i England... Så det här kanske bara är "lite till"... *S* Shit att man hittade en så kinky man.

• sheeba
    Anonym (blöjflicka) skrev 2007-06-24 22:48:43 följande:
    Jag har ju varit "skolflicka" redan, fick en sådan uniform av honom när han varit på studiebesök i England... Så det här kanske bara är "lite till"... *S* Shit att man hittade en så kinky man.
    Om du tycker att *blöja* är för mycket och endå vill prova varför inte ha trosskydd eller något tunnare?
  • Anonym (blöjflicka)

Jomen det är ju han som vill att jag ska gå med tjock blöja ute under korta kjolen. Som "straff" typ. Då räcker det nog inte med trosskydd...

• sheeba
    Anonym (blöjflicka) skrev 2007-06-24 22:52:11 följande:
    Jomen det är ju han som vill att jag ska gå med tjock blöja ute under korta kjolen. Som "straff" typ. Då räcker det nog inte med trosskydd...
    okej. Ja jag vet inte har aldrig provat Ni får mötas på ett plan där det känns ok för bägge.
  • Anonym (blöjflicka)

*S* kanske dagblöja bara då. Och helst inte med snibb...

• Anonym (Kille)

*garv* Det blir ju bara bättre

Nej men allvarligt.. Kör på!!!

Svar på tråden Han vill att jag ska ha blöja på mig