• Anonym

funfactory

är det bara jag som tycker deras dildovibrator är helt underbar? hädanefter ska jag bara handla hos dem, gillar inte alls den där mr rabbit,den kändes bara störig.

• Svar på tråden funfactory
  • Anonym (snipan)

Jag tycker också att Fun Factoys produkter är bra.
    Tyvärr så har jag råkat ut för att några gått sönder efter en tid. Som tur är så har jag handlat av en butik som har garanti och därför fått en ny fungerande.
    Butiken sa att de tyvärr haft ökade reklamationer på just Fun Factorys produkter - surt...
    Kanske börjar de slarva med kvallitén?

• Anonym

usch får hoppas jag har mer tur med mina:(( och att du börjar få mer tur med dina

• Lis Alm

Ja, tyvärr verkar det vara så att Fun Factory har haft kvallitetsproblem en tid.
    Vet att ex Lustjakt har haft många reklamationer på deras produkter. - Synd när det är så fina produkter i silikon.
    Många kopior börjar dyka upp, så Fun Factory får kanske "se upp" om de inte får ordning på kvalliten.

Anonym (snipan) skrev 2007-06-25 14:32:21 följande:

Jag tycker också att Fun Factoys produkter är bra. Tyvärr så har jag råkat ut för att några gått sönder efter en tid. Som tur är så har jag handlat av en butik som har garanti och därför fått en ny fungerande.Butiken sa att de tyvärr haft ökade reklamationer på just Fun Factorys produkter - surt...Kanske börjar de slarva med kvallitén?
Svar på tråden funfactory