• Toviz

Nån mer som kan se saker? Som tillexempel sånnt som hännt eller kommer att hända?

Hej! Jag är en tjej som kan se saker som hännt för flera år sen ibland eller saker som kan hända i framtiden. ÄR man synsk då? Jag kan även ibland vakna upp av att jag sett vad vissa personer jag känner gör mitt inatten det bara kommer som en blixt från klar himmel. Känns lite läskigt ibland. Nån mer som har det som jag?

• Svar på tråden Nån mer som kan se saker? Som tillexempel sånnt som hännt eller kommer att hända?
  • Ninni26

Men GUDDDD
    har du kollat med de du ser mitt i natten om de verkligen gjorde det du såg?

• Tineling

Ja du är nog synsk det är en gåva som du ska vara rädd om. Om du vill utveckla ditt gåva kan du gå på mediala kurser och öva lite.

• jag24

jag upplever många gångar att ex när vi sitter nån kväll å känns det prisec att detta har jag upplevt förr och vet prices vad man ska säga som nästa ord det har jag haft sen jag var liten.

• Frantic

Nej det finns ingen som kan "se" det som skall hända i framtiden. Att se det som redan har hänt däremot kan nog de flesta.

• molekyl
    jag24 skrev 2007-06-25 20:01:52 följande:
    jag upplever många gångar att ex när vi sitter nån kväll å känns det prisec att detta har jag upplevt förr och vet prices vad man ska säga som nästa ord det har jag haft sen jag var liten.
    En dejà vu alltså... Det har de flesta då och då.
  • paradise nanny
    jag24 skrev 2007-06-25 20:01:52 följande:
    jag är lika dan.
  • Frantic

paradise nanny skrev 2007-06-26 21:49:06 följande:

jag är lika dan.
    Japp, det delar du med 100% av världens befolkning, Deja Vu är helt naturligt och väldigt vanligt.
  • Pearl

Tror att jag lite synsk. Har vid flera tillfällen "sett" något som kommer att hända men inser inte det förrän det verkligen händer. Om du förstår vad jag menar. Men jag ser det bara en liten stund innan det händer, allt ifån 30 sek till ett par timmar. Tex har jag "sett" att ett rådjur kommer att springa ut framför bilen och sedan har det hänt bara några meter längre fram. Och på jobbet har jag när jag satt ihop en maskin sett hur limslangen ramlat av så att limmet rinner ut på golvet och när jag kommit tillbaka från en rast så har just detta hänt. då tänker man att varför kollade jag inte nogrannare att den verkligen låg stabilt. Det är svårt att veta i förväg vad som är en "syn". Har funderat på om man kunde ta kontakt med någon som kunde hjälpa en att utveckla sin förmåga. (Fler saker har hänt men kommer inte ihåg alla.)

• Pearl

Kom på en annan sak som hänt. Detta var för flera år sedan när jag sov över hos min syster. De hade en hund som bodde i en rastgård och tidigt på morgonen så vaknade jag till halvt om halvt och hör liksom en röst som säger "Tim är ute". Tänkte inte mer på det just då utan somnade om. När vi sedan gick upp och gick ut så var rastgården tom. hittade hunden sedan en bit bort längs vägen. Han hade blivit påkörd av en lastbil och klarade sig inte. Fick dåligt samvete för att jag inte hade gått upp och kollat innan.

Svar på tråden Nån mer som kan se saker? Som tillexempel sånnt som hännt eller kommer att hända?