• Upptagen

Junsele Djurpark, någon som varit där?

Lilla familjen funderar på att åka till Junsele djurpark i sommar, men tycker att infon på deras hemsida är lite dålig.

Hur mycket kostar det i inträde tex? Och ungefär vad går maten på? Såg att man inte får ta med matsäck, så då gäller det att man är förberedd på priserna i parken.

De vita tigrarna, är de tillbaka i djurparken, eller är de fortfarande i tyskland eller vart det nu var?

Och självklart, vad tyckte ni om djurparken? Värt ett besök?

• Svar på tråden Junsele Djurpark, någon som varit där?
  • Upptagen

Är det verkligen ingen som varit där?

• Felicia6

jag har varit där, men det var så länge sen så jag inte kommer ihåg nånting mer än att jag älskade själva djurparken.

Då jag var där var entren gratis tror jag, men är inte säker..

Kommer inte ihåg nåt annat tyvärr

• Upptagen

plingplong: Tack, jag hittade priserna precis efter jag skrivit det här...

Men är det ingen som har varit där som har något å berätta, bra, dåligt?

• Upptagen

Provar igen... är det verkligen ett sånt öde ställe att ingen besöker parken?

• Tina426

Hej!

Jag var där i söndags: Inträde kostade 130 per vuxen
    70 kr för barn
    Gratis 0-3 år gammal!

• Upptagen

martina: Åt ni i parken eller hade ni med er matsäck? Var det en trevlig djurpark? Om ni åt i parken, ungefär vad ligger priserna på?

Känns lite omständigt att ha med sig matsäck i bilen och gå ut ur djurparken och äta för att sen knata in igen.

• Tina426

Matsäck tar alla med sig, det finns bord att sitta vid för att äta den, jätte mysigt!!!

Det är nästan utav den orsaken våran familj har åkt dit man kan sitta å fika medans barna leker i lekparken eller siter å kör el bilarna!!

Nack delen med stället är att allt kostar!!

Och barnen nöjjer sig ju inte med att bara åka en gång på leksakerna

• Arctura

Vi var dit förra sommaren. Parken är ganska liten och inte så mycket att se egentligen....den är rätt nergången!! Det finns inte så jättemånga djur att se heller... då var de två vita tigerungarna attraktionen och de var så söta!! Vi hade med oss matsäck och åt den efter vi gått igenom parken på en gräsmatta utanför entren, det var ingen som sa nått om det!!

Jag skulle då hellre satsa på att åka till Lycksele djurpark!! Den är lite större, finare och bättre....

*~ Mitt mål i livet ,är att blir den underbara människa, som min hund redan tror att jag är ~*
  • Avelyn

Vi har varit där, men det var 2 år sedan. Mina barn älskade djurparken och pratar om den ännu

Svar på tråden Junsele Djurpark, någon som varit där?