• Anonym (undrar)

Min killle kollar på gaysex!

Min sambo porrsurfar lite då och då, inget konstigt med det. Men nu har han börjat titta på gay-sidor samt laddat ner filmer med avsugningar... känns lite olustigt faktiskt, undrar om det bara är nåt som tänder honom eller så. För vi har haft det dåligt ett tag, men sexet fungerar bra, så jag vet inte om han har nåt att klura på eller ej... Hittade det av en slump, så vet ej om han gjort det tidigare, har aldrig kollat, men kastade en arbetsansökan i papperskorgen och skulle ta tillbaka den, då hittade jag massor av kastade filer...

Hur ska jag göra, man vill ju veta om han är kvar hos oss, bara för att det är bekvämt eller om han faktiskt trivs och bara tänder på att se killar ha sex...

• Svar på tråden Min killle kollar på gaysex!
  • Shinna

ja....jag skulle inte uppskatta om min sambo vare sig kollade på den ena typen av porr eller den andra men för att återgå till din fråga....fråga honom??!! det hade jag gjort....det gäller att kunna ha en öppen kommunikation och dialog  om man i slutändan vill ha en bra relation!

• Anonym

Försök prata med honom. Han kanske har börjat fundera på sin sexuella läggning. Eller så är han nyfiken. I vilket fall som helst verkar han vilja dölja det för dig av någon anledning.

• Anonym

Han kan vara nyfiken. Jag och min man tittat på gaysex och jag är inte minsta orolig för hans sexuallitet. Fråga honom.

• Anonym (undrar)

Det är just det där med att han döljer det som stör mig, inget annat porrsurfande har han dolt... Ja jag vet faktiskt inte om han funderar över sin läggning. Han kommer bli arg när jag frågar, han skulle aldrig erkänna om det var så att han tvivlade på sin läggning...
    Han gillar alla som är gay, men han skulle nog inte klara att leva så. Stå för det. Tyvärr

• Anonym (bi-kille)

Läste en undersökning som hävdade att de flesta män som tänder på att se gay porr också tänder på det i verkligheten. Man ska nog inte underskatta heteronormen i denna fråga, det känns kanske betryggande att försöka bortförklara gay intresset med att det bara är en fantasi men risken är nog ganska stor att det inte bara är det, det är iaf min erfarenhet.

• Anonym (?)

Jag är tjej men för mig är det lite såhär - jag kollar helst på tjejer om jag porrsurfar. Och det är eftersom jag inte tänder på andra killar än min egen. Jag känner mig otrogen och dum mot honom om jag kollar på andra män. Dessutom brukar killarna i porrfilmer etc vara ganska fula och fruktansvärd "hårda" mot tjejerna, vilket jag inte gillar. Om jag ser tjejer kan jag liksom mer identifiera mig med deras kroppar, ex det där vore skönt etc.

Men då vet min kille om att jag oftast surfar på tjejer de gånger det händer, jag skulle inte dölja det för honom. Kan du inte fråga din kille varför han surfar på gaysex, kanske är det fördi han känner sig taskig mot dig om han tittar på tjejer?

• Anonym (Grodan)

Tror inte alls att hans intresse för gayporr MÅSTE betyda att han är homosexuell. Men, visst han kanske är nyfiken.
    Det är ju hur vanligt som helst att tjejer tittar på lesbiskt sex och ingen påstår ju att alla tjejer som gillar det är lesbiska. Varför skulle det vara någon skillnad?
    Gaysex tycker jag själv (som tjej) är väldigt upphetsande.

• Anonym (juicy)

Det behöver inte betyda nånting, men fråga din kille! Jag är själv tjej men kan tända på tjejer i porrfilmer, trots att jag INTE vill göra verklighet av de fantasierna.

• Anonym (:0))
    Härligt säger jag, att han är öppen. Min kille e varldens homofob o klarar inte ens av att se typ Brockback mountain (hur det nu stavas). Jag själv (tjej) gillar att se och blir tänd av alla former av sex, men det innebär inte att jag vill utföra det.

Och samma kan det ju vara med honom ?
Svar på tråden Min killle kollar på gaysex!