Fun city i varberg
Är det någon som varit där och kan rekomdera det. Mina barn är 4 i augusti och 1,5 år. Skriv gärna vad ni tyckte om det.
Är det någon som varit där och kan rekomdera det. Mina barn är 4 i augusti och 1,5 år. Skriv gärna vad ni tyckte om det.
vi var där på vår sons treårsdag. Kan rekomendera det om det är så varmt att man kan bada och använda vattenlandet (uppvärmt men inte så kul om det regnar) Vi var där när det regnade o då var det inte riktigt värt pengarna tyckte jag iaf ;) men sonen gillade cirkusen!
Jag smyger in här jag me.. Vi har hyrt stuga där i 2 dagar helgen 21-23 juli och hållar alla tummar vi har att de bli nått som uppskattas..
Vi har också hyrt en stuga där i 2 dagar den 28-30 Juli. Det är därför som jag frågar. Hoppas verkligen att det är bra. Jag tycker att det verkar vara ganska mycket aktiviteter som vår son gilllar.
vi brukar semestra i Varberg o maken o sonen har varit där 2 år i rad o det har varit jätteuppskattat. detta trots att de inte kunnat bada! Blir helt klart ett besök där i år igen.
Oh vag roligt med ett gott betyg. Och grille tar vi helt klart med oss
En varbergare här...
Ska ni bo på fun city eller i varberg?
Fun city är ett typiskt "lekland" med lite av varje. Kan tänka mig att 4-åringen gillar det! Karusellerna är dock lite rangliga och personalenkan vara lite knepig. Men barn brukar gilla det!
Vi ska bo på stugområdet på fun city. Bekvämt med gångavstånd. Jag ser fram emot denna resan jättemycket. Hoppas att det blir bra väder med.
Eftersom jag är närbo, så smyger jag mig in ochså.
Vi åker ganska ofta, och tycker att det är helt ok; inte liseberg, men inte heller ett så dyrt alternativ. 180:- i inträde för alla över en meter och då är det inte jättemkt som tillkommer. Packa fikakorg och det finns nog grillplatser med, så får ni en heldag lätt. Det är inte ett ställe där man springer från ställe till ställe med andan i halsen utan det går att vandra i sakta mak.
Perfekt ställe för mindre barn som inte har så stora krav, är det badväder så funkar det för de lite äldre med. Mina ungar som jag tar med mig dit är mellan 5-12 och ingen surar för att åka dit precis.
Razzla. Har inte varit på äventyrslandet, men det är nog samma grej.
Ts. Håller tummarna för fint väder! Och rekomenderar en tur in till varberg eller till nån av dom fina stränderna!
Tja nu har vi gjort våran FunCity helg och jag kan nog kort och gott säga att de var allt utom FUN...
Ur vår (föräldrar) synvinkel var de bara skit. Vädret var inte på topp tyvärr vilket gjorde att vi inte kunde bada. De hade nog annars gett pluspoäng.
Ur Antons synvinkel så var de rätt ok. Han fick åka karusell och köra minicross och trampbilar å då var han glad.
Tragiskt var att dom saker som han väl tyckte va lite roligt var sånt som kostade utäver inträdet= DÅLIGT!
De som räddade våra 2 dagar kan vi lugnt säga var stuga och alla trevliga grannar. Grill med kol ingår och där finns allt man behöver för att laga sin mat, vilket man måste eftersom de saknas restaurang/affär i närheten. Handla därför med er allt ni ska innan, de är långt till Willys/Ica mm..
Oh, vad tråkigt. Vi ska ju dit på lördag. Kan ju hoppas att vädret är bättre då i alla fall. Jag hoppas att mina barn kanske tycker att det är lite roligt.
Man får väl nästan räkna med att bli lite besviken då. Suck.....
Anton var rätt nöjd men som förälder är de riktigt tråkigt..
vi hade dock inget regn (vilket hade förstört allt) förräns igårkväll och då satt vi och mös utanför stugan..
Vi har nu varit i Fun City och vi är JÄTTE nöjda. Vi tyckte det var kanon. Perfekt väder hade vi med. Barnen på 1,5 och 4 år förnöjde sig bra. Vi utnyttja inte äns vatten landet för det blåste lite kallt. Det ända vi kan klaga på är stugorna. Ingen egen toa och inget vatten. Det var synd.
Men vu är SUPERNÖJDA. Blir säkert fler gånger