är 15år en gammal hund
min svärmors hund fyller nu 15år visst är dt gammalt hur gammala blev era hundar?
denna hund är ej blind el döv en helt felfri hund och är 15 tycker han gör dt väldigt bra.
min svärmors hund fyller nu 15år visst är dt gammalt hur gammala blev era hundar?
denna hund är ej blind el döv en helt felfri hund och är 15 tycker han gör dt väldigt bra.
Vad gör han väldigt bra???
Min hund är 11 år och är pigg och orkar med mycket. Sedan spelar det roll om det är en blandrashund eller renrasig, blandras brukar leva längre.
Och små hundar lever längre än stora.
Våran hund är 9 och folk kan komma och fråga om hon är valp. Haha. Hon är verkligen inte gammal i sättet.
Men 15, tja. Vad är det för ras? Hur har hunden förändrats under åren?
Ingen av våra hundar har någonsin blivit över 13 år... De är dock stora och får lätt problem med höfter...
Men vad menar du med klarar sig bra? Vi har aldrig haft några problem med syn, hörsel eller något annat... De har bara blivit sjuka och fått somna in för att inte förlänga något lidande....
Större raser blir väl inte så ofta 15år men mindre raser kan ju bli 17-18 år.
15 år är mycket för en hund!!
Vad är det för ras?
menar bara att han gör det bra som är så gammal kan bli lite stel om han gått mycket i tappen el så men inget annat det är en bolognese el hur det nu stavas. jag är uppvuxen med både stövare och jämthundar och dom blev bara runt 9år.
EISA oj vad har du för super hund då?
har du haft många hunder el? du sj är ju bara 25 hur hänger det ihop?