• Denim

Frisör som klipper barn i Malmö?

Är det någon som har nåt tips på en bra frisör som klipper barn i Malmö? Dottern är snart tre år och har aldrig varit hos frisör tidigare så det måste vara en person med stort tålamod och van att klippa barn

Tack på förhand!

• Svar på tråden Frisör som klipper barn i Malmö?
  • Söderböna

Vet inte om det behöver vara en särskild frisör. Jag och pluttan klipper oss hos samma frisör. Pluttan uppskattar särskilt att det är samma frisör - det är ju ett tecken på att hon är en riktigt stor tjej. Hon är tre år och tre månader nu.

• 1978nettan
    Denim skrev 2007-06-26 08:57:19 följande:
    Är det någon som har nåt tips på en bra frisör som klipper barn i Malmö? Dottern är snart tre år och har aldrig varit hos frisör tidigare så det måste vara en person med stort tålamod och van att klippa barn Tack på förhand!
    det finns en jätteduktig frisör som ligger på lönngatan http://gulasidorna.eniro.se/query?what=ip&advert_code=65541216&nimbus_id=164414&referring_what=cs&search_word=fris%F6r&geo_area=l%F6nngatan+malm%F6 
    dom e 2 damer kvinnor som jobbar där. där har jag klippt min son 2 ggr o dom e duktiga o trevliga. dom har klippt barn i många år
  • Denim

1978nettan: Tack för tipset!

Söderböna: Tyvärr klipper 'min' frisör inte barn, annars hade jag gärna gått till henne.

Svar på tråden Frisör som klipper barn i Malmö?