• Anonym (kåtis)

mer kåt vid mens

jag är en extremt ickesexuell person, som lika gärna kan vara helt utan sex. jag är ytterst sällan kåt, o ännu mer sällan är d jag som tar inutiativ till sex. .. men...

när jag har mens blir jag alltid jättekåt. varför?? är d nån mer??

problemet är ju dock att under mens vill ja absolut inte ha sex, då känner ja mig jätteäcklig o ofräch o skulle ALDRIG kunna tänka mig samlag då.

är d för att jag vill ha d ja inte kan få som ja blir så kåt??

• Svar på tråden mer kåt vid mens
  • Anonym (tjej)

Alltså, jag är otroligt sexuell person som skulle kunna ha sex varje dag men dagen innan mens så blir jag EXTREMT kåt.

Sambon vet alltid när jag ska ha mens

• Familjen P

Jag och de flesta av mina vänninor är likadana. Rent biologiskt är det konstigt.

Tror inte att det är för att det "inte går". Jag vill ofta men har det så ändå.

• Anonym (här med!)

Jag blir också kåtare under mens.. är inte jättesexuell i vanliga fall men runt ägglossning och under mens är jag klart mer sugen!

Nu gör det inte så mycket för jag kan tänka mig sex under mens, min sambo också som tur är. Men visst.. Man känner sig inte riktigt lika fräsch nej. En dusch före så.. =)

• Anonym (samma här)

Samma här. Min sambo brukar inte gilla att ha sex när jag har mens han tycker det e äckligt men i går fick jag min vilja igenom de va till och med han som föreslog det jag höll på att svimma men gud så gött det är...

• Anonym (vill oxå)

oj, sambon vet precis när jag ska ha min mens dagarna innan så är jag som en kanin blir välldigt frustrerad om jag inte får..
    men när mensen kommit avtar kännslan till noll..

• Anonym (linna)

jag är också mer känslig mellan bena då men tyvörr är sambon så pjoskig och vägrar ha nåt att göra där nere när det är blod.

• Anonym (kåtis)

ja förstår era killar helt å hållet att dom inte vill ha nått där o göra då....jag skulle aldrig i livet vilja d...skitsnuskit jue, förstår inte hru ni kan vilja att någon är där o pillar. även om jag är nyduschad o nybytt så känner jag mig aldrig lika ofräch som ja gör när ja har mens

• Anonym (mee tooo)

Jag är ox lite kåtare runt mens...jag får sex då OM jag vill..gäller att ha duschat innan,våtservetter på nattuksbordet och en hand duk under rumpan...sen är det bara köra på..förvisso blir det bara missionären...men det duger bar då man är kåt...

• Anonym (jajamän)

Jo vi är fler som får mer lust just vid mensen, konstigt det där... Men min kille blir glad eftersom det blir mer fokus på honom just då!

• Anonym (sugen)

jag blir oxå mycket kåtare när jag har mens. men känner mig väldigt ofräch så det blir sällan något. Om det är lite och vi tar det i duchen tycker vi det är ok. Däremot är jag inte alls sugen när jag har äl,lite tråkigt...

Svar på tråden mer kåt vid mens