Är Furuviksparken kul för en 17 månaders?
Vi tänkte åka dit i sommar med Lilleman och jag undrar vad era erfarenheter av parken är?
Ska man ta med sig mat eller finns det ställen att äta på som man inte behöver köa mycket till?
Vi tänkte åka dit i sommar med Lilleman och jag undrar vad era erfarenheter av parken är?
Ska man ta med sig mat eller finns det ställen att äta på som man inte behöver köa mycket till?
Vi ska ta dit våran 15 månaders och jag tror säkert att alla djuren kommer vara SÅÅÅ spännande och intressanta att se på! Hon lär nog inte åka nån karusell utan vi ska åka dit för att kolla på djuren!
De har ju djurpark där som är väldigt mysig samt cirkus varje dag tror jag. Finns restaurang på området och tror att köerna inte är jättelånga. Annars kan man ju alltid ta med matsäck. Tror att furuvik är bättre för mindre barn än tex grönan eller likn.
var där med min 2 åring han tyckte det var jätte kul.var på skansen när han var ca 14 mån.då tyckte han inte att det var så kul.prova
Min 14 månaders älskar att klappa getterna, har varit där flera gånger i år! Har även åkt lilleputtåget och andra småkaruseller.
Vi var där med våran 17 månaders i helgen. Han tyckte att djuren var spännande. Han åkte hedenhös och två andra barnkaruseller. Han tyckte att det var helt okej. Men det kändes inte som att han hade så stort utbyte av att vara där.
Var där med öppna förskolan när tjejjen var 11 månader. Finns bilder i mitt galleri.
Jätteroligt med alla djur. Ingen karusell blev det men nästa år kanske.
Ta med dej matsäck. Ganska dyrt att äta.
Förra sommaren var vi där, då var Theo 8 mån o hade inte speciellt kul förutom o dra getterna i hornen.
Nu var vi där för 2 v sedan, han är nu 19 mån o han verkligen ÄLSKADE att vara där. Han var helt begeistrad av alla djuren och getterna älskade han.
Ha så trevligt! Vi har köpt säsongskort (bor i Gävle) o kommer åka dit ofta. Det finns restaurang men mysigare o ha med sig picknick för det finns fina ställen att sitta vid bänkar vid vattnet om man vill. Grillmöjligheter finns också.
Vi bor i närheten och är där ofta. Elliot har alltid älskat att vara där!
Kan vara flera timmar inne hos getterna...Han gillar skarpt alla apor oxå. Det finns mycket djur för barnen att titta på.
Finns även lite karuseller för se små och en massa andra grejer.
Finns flera olika ställen man kan sitta o äta picknik om man vill. Annars finns det restauranger och kiosker.
Barnpool och en stor-pool med omklädningsrum.
De har säkert en hemsida att kolla in.
Jag rekomenderar det varmt!
Åh, tack för alla kommentarer och tips!
Ska bli kul att åka!