Fråga till er som gjort privata sexfilmer/porr
Min sambo har en del gamla inspelade porriga filmer med mig, där jag suger honom eller leker med mig själv osv. på datorn. Jag tycker dessa är väldigt pinsamma, men på ett sätt är jag lite söt ibland, och sambon tycker att de är upphetsande och vackra och jag vet att när vi var ifrån varandra ett tag brukade han titta på dem ensam (känner mig smickrad och sexig då förstås).
Men självklart är jag nervös att någon av hans vänner har sett dessa. När jag var borta har vänner till honom varit här och kanske lånat datorn, och heter mappen "Privat mapp" är det ju inte direkt så att man inte blir nyfiken! Han själv skulle aldrig visa sin käresta, men vad händer om vi skulle separera? Man har ju hört om att ex har lagt ut gamla flickvänner på nätet och jag vet inte hur snäll min karl skulle vara om det skulle ta slut... Försöker hitta på nån hake som skulle vara honom till börda, så jag har något att "hota med" om han skulle sprida bilderna och filmerna. Jag försöker ofta förtränga att de finns. Men kollade nyss och de är kvar... På ett sätt vill jag be honom radera dem, men jag är väl sådär typiskt naiv och dum som går på att han vill ha kvar dem för att de är sååå fina och jag är såå snygg. :-/
Hur resonerar ni andra? Har ni någon överenskommelse?