• Petrah

Magaluf / Mallorca nån som vart där??

Nån som vart på Mallorca Magaluf??? vi ska dit i hös sep/okt.
    hotellet heter Matrinique.

Wild, Raw and Beautiful
  • Svar på tråden Magaluf / Mallorca nån som vart där??
  • Anna Svenssonliv

javisst har jag varit där. väldigt mycket faktiskt.

tittade i ditt info o såg att du inte alls är singel på 20 bast. så just magaluf är inget för dig;) men kantikant ligger palmanova o där är väl ganska trevligt. stränderna är jätefina därborta o palma ligger 15 min bort m taxi. har ni inte barn med er lär ni mest vara i palma- underbar stad. med barn har ni det bäst i palmanova.

trevlig resa

• Petrah

ja, vi ska ha med barnen. men jag hörde att det va lugnare där efter högsesongen. då kan man åka dit med barn.

Wild, Raw and Beautiful
  • tjej mamman

Jag har varit i magaluf och det var jätte mysigt,men jag skulle aldrig åka dit med barn.Det är mest unga människor som semestrar i Magaluf och det är hålligång dygnet runt.

• Villemol
    fristad skrev 2007-06-26 15:53:47 följande:
    javisst har jag varit där. väldigt mycket faktiskt. tittade i ditt info o såg att du inte alls är singel på 20 bast. så just magaluf är inget för dig;) men kantikant ligger palmanova o där är väl ganska trevligt. stränderna är jätefina därborta o palma ligger 15 min bort m taxi. har ni inte barn med er lär ni mest vara i palma- underbar stad. med barn har ni det bäst i palmanova.trevlig resa

Mitt tonårsparadis....
    Håller med om att det inte är det bästa stället att åka med barn till...
  • Petrah

på sidan står dt att dt är magaluf/palma nova.  är 13000 kr dyrt för 4 pers med mat o frukost??

Wild, Raw and Beautiful
  • Anna Svenssonliv

jo magaluf är ju den lilla udden med allt hålligång så att säga, palma nova är ganska stort o ligger kant i kant. många pratar om magaluf som om det vore palma nova men det stämmer alltså inte.

visst är det betydligt lugnare när sommarlovet är över och ni kommer ha jättemysigt med barnen där. allt blir ju vad man gör det till. hyr gärna bil också o utforska ön vidare.

vet inte om det är dyrt. jämför med andra resebyråer.

Svar på tråden Magaluf / Mallorca nån som vart där??