• Petra 1972

Kläder till bröllop?

Jag ska på bröllop 7/7 och har inget jag vill ha på mig. Har gått ner i vikt efter graviditeten och vill ha något nytt och snyggt. Kan någon tipsa mig vad jag ska ha på mig? Klädkoden är VALFRITT.

• Svar på tråden Kläder till bröllop?
  • Peztis

Hur ser du ut, vad gillar du, vad är det för prisklass?

Såg en känning på ALmia som jag blev vanissingt förtjust i men den skostade 1600:-
    Tror dock den är väldigt användbar. Figurformad, med vidd i flikar strax nedaför knäna, tunna axelband.

Vänta ska jag kolla om jag hittar länk...

www.almia.se/JPEG/30_V07b.jpg

Det var den gröna som jag såg fast den var svart den jag blev förtjust i och det är ju inte så passande på bröllop...

• Petra 1972
    Peztis skrev 2007-06-26 18:56:59 följande:
    Hur ser du ut, vad gillar du, vad är det för prisklass?Såg en känning på ALmia som jag blev vanissingt förtjust i men den skostade 1600:-Tror dock den är väldigt användbar. Figurformad, med vidd i flikar strax nedaför knäna, tunna axelband.Vänta ska jag kolla om jag hittar länk...www.almia.se/JPEG/30_V07b.jpgDet var den gröna som jag såg fast den var svart den jag blev förtjust i och det är ju inte så passande på bröllop...
    Är ca 166 lång och ganska rund om mage och rumpa. Tycker nog att jag har lite "knubbiga" ben. Vill gärna ha klänning eller kjol. Priset spelar inte så stor roll om det är något som passar bra.

Flera av klänningarna på bilden är snygga! Var finns den butiken?
  • Petra 1972
    Peztis skrev 2007-06-26 19:05:56 följande:
    Oj... vi har en lokalt men finns lite här och där. kolla på www.almia.seHa det så trevligt på festen!
    Har varit inne och kollat. Det finns faktiskt en återförsäljare där jag bor! Tack för tipset!
  • Peztis

Jag provade aldrig klänninegn men jag såg att de hade väldigt stora storlekar. Hoppas du hittar något som passar både smak, kropp och plånbok! Tyvärr är det ju tre saker som har svårt att samsas!

Svar på tråden Kläder till bröllop?