• obelix

När brukar lindexs "halva reapriset" rea börja?

• Svar på tråden När brukar lindexs "halva reapriset" rea börja?
  • honyponken

ingen aning, men är du medlem i lindex club så får du mess till mobilen om det :) det får jag så fort det är ngt

• Tina83

såg på en annan sida att den redan har börjat p å vissa ställen tydligen. en tjej som jobbar på lindex sa att fix o bamse reas nu, eller ska börja senast m¨åndag. men lita inte på det, för jag va in på mitt lindex igår, o hon sa att det nog dröjer ett par veckr..

så jag e lite förvirrad av dessa olika uppgifter!

• honyponken

jag har förresten upptäckt att dom inte alltid rear samma varor i alla butiker.

va inne i lindexbutiken här på rean och hittade plagg som jag ville ha till elina, men det fanns inte i hennes strl så jag åkte in till stan och på den lindex var domplaggen inte ens på rea

• bumbi

jag var på en Lindex-butik här i Sthlm i fredags och där hade de 50% på reapriset
    sen var jag inne på en annan Lindex-butik igår och där hade de inte 50% ännu...

Linn 060306 v.32+6 Emma 040414 v.41+3
  • tvåblå

Så konstigt att det inte är samma ! Hur funkar det då med SMS o sånt när det inte är i alla butiker samtidigt ?? Skit SMS förresten, jag får alltid mitt framåt eftermiddan, och då är de eventuella fina kläderna som fanns kvar redan borta ...

• visspen

jag var in på Lindex här i K-D igår och de hade tag två bet för en av rea kläder annars var det inget.

• obelix

Fick sms om köp 2 få det billigaste på köpet idag kommer 50% på rean sen då tror ni?? kostigt att det inte är samma på alla Lindex, ska till stan i morgon ska kolla om det blir 50% på rean nån gång eller det är den billigaste vara på köpet istället....

Svar på tråden När brukar lindexs "halva reapriset" rea börja?