• Sussannek

Hur göra bröllopsfrisyr i denna frisyren???

Hej!
    Har så smått börjat planera vårt bröllop (inte förren 2009) men en diskusion som kommit upp är; Hur gör jag en snygg bröllopsfrisyr i min nuvarande frisyr?
    (Titta i mitt galeri på barndop)
    Många säger att det bara är att börja spara till långt hår så jag kan sätta upp det snyggt.
    Men ska jag verkligen ha långt hår på mitt bröllop,när jag trivs bäst i kort?

Så nu upp till bevis: FL ska tipsa mig till snyggaste bröllopsfrisyren i mitt korta hår

TACK!!!!!

• Svar på tråden Hur göra bröllopsfrisyr i denna frisyren???
  • pattisza

Frisyren är ju som den är tycker inte du skall göra så mycket med den, kanske sätta en liten blomsterdekoration på ena sidan som matchar din brudbukett. Skall du ha slöja? Fina hängörhängen kanske kan piffa upp lite också. Men du skall ju definitivt ha nåt du trivs med. Gå in till din frisör o fråga om tips.

• Moparwoman

Den frillan du har på sommar vid fallet är ju jättesnygg
    också en liten vit blomma i håret..

• Dark Intentions

Jag tänker direkt när jag ser dopfotot att du kan kamma ner, eventuellt klippa luggen lite. Sen har du en tiara ovanför luggen liksom. Och spretar ut håret på huvudet!

Hajar du? Jag är inte den bästa på att förklara

• PrinsessanCatta

Jag tycker det är jättefint med kort hår(om man passar i det) och det gör du.
    Frissan kan säkert hitta på nån fin "dekoration" eller så till dig.
    Annars om du vill ha uppsatt på bröllopet, så kan du sätta i ett löshår som du tar bort sen.

Svar på tråden Hur göra bröllopsfrisyr i denna frisyren???