• Maj2007

Funkar runda nappar bättre?

Japp, det är jobbigt detta med napp ibland... Kan ju inte annat än att skratta när lille sonen spottar ut nappen hela tiden. Vissa gånger efter 2 minuter, andra efter 15 sekunder. =) Men det märks att han gillar det, han blir arg när den trillar ut. OCh mamma får plocka in den i munnen igen, och igen, och igen... =)

Ngn som testat runda nappar? Är de bättre och lättare att hålla kvar i munnen? Det ska tilläggas att sonen har flaskmatats sedan en månad tillbaka, enbart. Han är två månader nu.

Tack och hej

• Svar på tråden Funkar runda nappar bättre?
  • bimmer

För våran tös var det bara esskas kulnapp i latex som fungerade i början men efter några månader kunde vi byta till annan modell men vi valde då silikon.

Latex nappar hon inte varit förtjust i sedan bytet.

• Maj2007

Vad bra, då ska jag köpa dem! Vet du vart de finns i Stockholmsregionen?

Tack!

• idanna

Samma sak var det här i början, tills vi testade med en jumbo napp en sådan rund kulnapp o han älskar den, problemet nu är att jag kan inte hitta flera o köpa.

Den här fick vi i nån start paket från Matas o de har dragit in hela sitt sortiment...

Frågar som du..var kan man hitta de i Sthlm??

tack, tack.

• bimmer

Esskas kulnapp har jag nog hittat i varenda matbutik så kolla när ni handlar mat. De är rätt "fula" men vad gör man inte för de små trollen

• Tjenne

Tyvärr så har esskas kulnapp utgått ur sortimentet för dom sålde för dåligtGråter har en liten kille som bara tar dom. Å nu är det stört omöjligt att få tag på dessa i affärerna här omkring.
    Har varit i kontakt med esska om detta och fick då svaret att det finns ett begränsat parti kvar på dereas lager som man kan beställa. Men va hjälper det när dom tar slut där åxå då så småning om.
    Då står man ju på noll igen ju.

Va är väl en bal på slottet!
  • Smulan 79

Bambino har också kulnapp.

Min son ratar alla utom Mam mini utli Latex.

• bimmer

Utgått!!!

Det viste jag inte men sen är det snart ett år sedan sen vi bytte nappsort. Hmm hoppas bebis bus i magen inte blir lika kräsen som sin storasyster var i början.

Svar på tråden Funkar runda nappar bättre?