• Carra78

Jysk resesäng

Är det positivt eller negativt att köpa denna säng?

• Svar på tråden Jysk resesäng
  • ankizen

vi har haft en sån och jag har bara positivt att säga om den!

• Flisis

Funderar också på att köpa den så jag vill också veta

• Sara K

Den är helt ok. Lite svår att fälla upp o ner men det verkar alla resesängar vara.. Jag köpte en tunn bäddmadrass från IKEA och la i för den är ganska hård.

Sara, stolt mamma t. Stella -05 o Wiggo -06!!
  • krinzon

Vi har den och vid de tillfällena dottern har sovit i den så har den varit helt ok. Men som skrivits tidigare måsta man ju ha nån slags madrass i för den är för tunn. Bra säng till bra pris. Man använder den ju kanske inte sååå mycket, eller?

• Cece2

Vi har också en sån och den funkar jättebra...men som sagt madrassen är hård...men det fixar man ju lätt genom att tex lägga ett täcke i botten

• hellgren

Vi har en sådan säng och den är helt okej. Dock tycker att den är himla svår att fälla ihop, men det kanske är en vanesak.. Sedan är den lilla madrassen som är till väldigt tunn så jag råder dig att köpa till en madrass

Älskade Alicia 2006-11-14
  • ankizen

ja vi köpte också en tunn madrass och la i för den va lite hård

• Nadïosch

Hejsan...

Vi har en sån, tycker den är kanon. Har en kompis som har en säng från carena lr vad märket heter. När vi hade båda våra sängar uppfällda och jämförde dem så var de exakt likadana, förutom märket då

De allra flesta resesängar har problemet med en hård madrass. Vi brukar köra på extra madrass om det är flera nätter. Annars så tar vi ett täcke och viker ihop eller så.

Passa på å köp en nu när de har dem på rea

Svar på tråden Jysk resesäng