Vad tror ni kunniga om en sån här bil? En HYUNDAI ATOS GL
www.blocket.se/vi/12423754.htm
Det är inte just den bilen, det är en vit likadan
En -99a som gått 12 000 mil.
Är dom bra bilar?? Kändes som extremt små däck bara
www.blocket.se/vi/12423754.htm
Det är inte just den bilen, det är en vit likadan
En -99a som gått 12 000 mil.
Är dom bra bilar?? Kändes som extremt små däck bara
Eller ska jag kanske behålla min lilla Seat Ibiza -96.... men jag skulle vilja ha en 5 dörrars bil!
Är på väg att flytta ut på landet och kommer få ca 2 mil till jobbet.
Kanske min lite större (kanske dåligt ögonmått) är bättre.
Atosen är en riktig budgetbil, tycker den är väldans stötig osv. De används som taxi här i mexico.
Ja det tänkte jag på med.
Hade förut en liten Nissan Micra och den var jättestötig. Kändes som man körde gocart eller nåt med dom där små däcken.
Nje, har nog ändrat mig. Jag tror jag behåller min lilla bil ändå.
Men det skulle va skönt med en "egen ingång" till sonen.
Eller en söt liten röd hyundai Getz 1.6:a
Jag säljer en!
hemlighetfull... nje.
Behåller nog min AC-utrustade (så stolt över att ha det) lilla Seat.
Du vet det är ac i min med
Jag kan förstå det där med extra ingång som en stor fördel. Kanske atosarna inte är såå dåliga, och de jag åkt i kanske var i dååligt skick, men hur som helst är den väldans billig att köpa ny här, och det kan ju skvallra lite om bilens egenskaper.
Seat har jag åkt en del i, och de gillar jag. Jag och ett ex körde 450 mil i Mexico i en Seat Cordoba, iofs 2003 årsmod men ändock.
Katastrofal krocksäkerhet så man bör nog vara fatalist för att uppskatta den..
Köp en rejäl bil, man lever bara en gång och det är trist att avsluta det i ett bilvrak.
Den får underkänt i vilttesterna eftersom de välter under dem!!!! De är alldeles för smala till den höjden. Skulle aldrig köpa den
Tack!
Nä jag ska inte köpa den. Belv bara så sugen på en bil med många dörrar
Men jag behåller min Seat. Den känns iallafall "rejäl". Bred o skön o köra.
Inte välter atosen vid undanmanöver testerna,Var har du läst det?
Jag jobbar med dessa bilar och har försökt att få atosen att välta (utan att köra på saker)och inte går det.
Det är lättare att välta med en SUV (stads jeep) där kan man tala om hög tyngdpunkt.
Bilen är liten så inte är den värdens bästa om man krockar.
Säkrast är nog Volvo v70,Saab95,och andra stora personbilar.
Hyundai suger. Kan inte säga det bättre än så
Baserat på vad ???
Vor kul att veta.
min mor har en atos..tycker man sitter ganska skönt i den ..högt. den går bra att köra ..nu vet jag inte vad för motor hon ..men jag skulle viälja störremotor ( antar att det finns olika?) för den är vädligt seg .
Fundera inte på denna bil ens. En av de sämre bilarna på markanden idag. Utvecklad på 80-talet och bilen är därefter.
Nästan vad som helst är bättre.
Kanske en nyare Seat med fler dörrar? Seat är inte heller så dyra som begagnade.
Jag behåller min Seat. Den är ju jättebra, men saknar lite mer utrymme bara!
grannen får sälja sin bil bäst han orkar.. jag vill inte ha den iallafall.
Dom synpunkter ni gett är ungefär samma som jag funderade på.
Jag kommer inte ihåg exakt vem som genomförde testerna men det togs iaf upp på nyheterna osv just för att det är farligt.