• Annelitan

Hörselskydd för barn...

Jag undrar vart man kan köpa hörselskydd för barn?...

Tacksam för svar...

• Svar på tråden Hörselskydd för barn...
  • Maja10

Vi köpte hörselkåpor för barn (limefägade ) på JULA till vår 7 månaders. Han verkar tycka att det är ok att ha på dem. Kommer inte ihåg prs men kring 200,-

• Julutzi

Finns på Brio-affären också...

• Wildis81

Skattkammaren (tror det bytt namn nu)

• LA Woman

Köpte våra "Peltor Kids" på Volvo. De finns i lime och cerise och kostar 129 kronor.

(¯`°?.¸ ♥ Matilda januari-01 ♡ Felicia februari-07 ♥ ¸.?°´¯)
  • Hazz

Vår dotter har alltid kört me gröna Peltor Optime II. Liten som stor de har hittils funkat kanon

• tinna

Vi har köpt våra peltor Kids på Granngården, kommer inte ihåg vad dom kostade dok...

I tried to live alone, but lonley is so lonley alone
  • Hazz
    Hazz skrev 2007-06-27 20:25:26 följande:
    Vår dotter har alltid kört me gröna Peltor Optime II. Liten som stor de har hittils funkat kanon
    kanske skulle läst lite bättre... jag har alltid haft hörselkåpor hemma då ha leker hantverkare på fritiden... Dom finns i alla byggvaruhandlar
  • maadicken

barnens hus har. vi fick på köpet när jag köpte en acta bilstol.
    dom kostade egentligen199 kr.

~~ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel~~ * 070222*
  • Mamma2001

vi har de limegröna (tror de är desamma som de andra talat om) till båda pojkarna -kanonbra! kostade kring 160kr/st

-I Love Pink-
  • Snarkofagen

Annelitan: jag köpte våra på Clas Ohlson. Kostade under 200 kr. Vet att precis likadana finns hos Babyland men precis som vanligt är Babyland avsevärt dyrare.

• Speedway

Om ändå min dotter ville ha hörselskydd när vi är på speedway. Rycker av sig dom helatiden *Suck*

• williewillie

Babylands kostar 195 spänn..

• LaGitt

Ullared har Peltor Kids för 99kr

Svar på tråden Hörselskydd för barn...