• Kortstrumpa

Hudiksvalls BB då?

Hej. Jag skrev i en tidigare tråd och frågade över vilken av Mora eller Falu BB som ni rekommenderar och har erfarenheter av + vilka skillnader. Nu vill jag även veta över Hudiksvalls BB. Kom gärna med synpunkter (ärliga) och för- och nackdelar. Vad dom klarar som inte andra gör osv. Tacksam för snabba svar.
    Mvh Kicki

• Svar på tråden Hudiksvalls BB då?
  • SofiaO

Jag födde mina gossar på Hudik BB. Själv har jag bara positiva erfarenheter, trots att de var nästan 2 månaders prematurer. Neo är toppen!

Dock har jag en bekant som nog skulle säga något helt annat... Vill inte avslöja henne för mycket, men i korta drag vart hon "tvingad" till vaginal förlossning (trots dramatisk historik med tidigare förlossning) vilket resulterade i att hennes livmoder sprack och deras barn fick endast vara i livet ett fåtal dagar. Vet ej om hon kan bli gravid igen.... Så fruktansvärt, men ändå värt att berätta när du ändå undrar.

Lycka till.

• Kortstrumpa

Det är ärlighet jag vill ha av folk så jag uppskattar att du skriver vad du eller andra tycker. Tack. Men va svårt. Det står mellan Falun, Mora eller Hudik. Usch, om jag kunde sluta fundera så mycket. Vi bor i Edsbyn.

Svar på tråden Hudiksvalls BB då?