• S 1987

Hobbyaffärer i Göteborg

De är så att jag och min lilla familj ska åka till Göteborg, så jag undrar vad de finns för pysselaffärer där som jag kan besöka? :)
    Kan ju va kul besöka några andra än de som finns här :)

Sen har jag ju hört att på Gekås så har dom också scrapbook-grejer....hur bra är dom? Och är det mkt billigare än på en vanlig affär? :)

Sen är de nå andra roliga affärer i Göteborg som är värt att besöka?
    Typ med barnkläder osv...

• Svar på tråden Hobbyaffärer i Göteborg
  • FrökenFreja

Du har ju scrapbook etc som ligger på Danska vägen, men det tycker inte jag är en rolig butik personligen..
    Scrapperiet ligger i GÖteborg också tror jag - bra priser och jättebra utbud!!
    www.scrapperiet.se

• Jossefjun

Scrapbook (tror jag att den heter) DANSKA VÄGEN (Lunden)

• pattisza

Panduro hobby ligger på kungsgatan, In-ex lite billigare än panduro men mindre sortiment ligger vid kompassen koparmärra. Haga är ju alltid trevligt med mysiga kaféer och lite udda butiker, barnkläder mm.

• MiaB72

Om du är ute efter scrapbooking saker är Format allra bäst, har stort utbud på papper, stämplar och annat. Ligger på Drottninggatan 71. Sen är ju Panduro bra om det är annat pyssel. Gekås har inte speciellt mycket inom scrapbooking, det är väldigt varierande på utbudet men oftast är det ett kit med album och stickers som finns.

• S 1987

Nu är man i göteborg....blev dyrt på Panduro...men de var de värt hehe.
    Men de va stängt på Format, de hade semesterstängt....så typiskt!!!
    De tyckte min sambo var bra, men de tyckte inte jag :(
    Såg i fönstret att de hade magnoliastämplar....*snyft*

Sen är de ju så trist att de är sämst väder här när vi är här...hemma är de strålande sol å 30+!
    *surar*

Svar på tråden Hobbyaffärer i Göteborg