• luzorsus

Pronaxen- någon med erfarenhet av det?

ska äta pronaxen pga inflammation i bröstmuskel, skuldra etc, undrar om någon ätit det och har någon erfarenhet? Biverkningar etc? Läser man på fass blir man ju inte så upplyft med tanke på alla bivekningar som finns..........

• Svar på tråden Pronaxen- någon med erfarenhet av det?
  • Fru U

Tror det vanligaste är att magen blir irriterad men man kan förebygga det genom att ta tabletten tillsammans med mat

Live and let live
  • Pinklady

har ätit det för mens värk en gång i tiden och när min häls sena var dålig.. inga biverkningar alls. fungarade jätte bra.

• barnensrätt

Äter pronaxen varje månad i samband med mens, och jag har aldrig märkt av några biverkningar.

Tycker dom är kanonbra!

-Jag vet att du vet att jag vet att du vet att jag vet-
  • Fru U

Vilken styrka ska du ta och hur ofta?

Live and let live
  • Banana82

har ätit det och blev av med min inflammation, tyvärr fick jag även en allergisk reaktion då jag skulle ta den igen ett tag då jag hade blivit överkänslig, så fick åka in för allergichock, är du minsta känslig för acetylsalisydsyra eller någon "släkt" med denna så tycker jag du ska undvika pronaxen

Inside me, there's a thin woman trying to get out... But I can usuaully shut the bitch up with chocolate!
  • Mamma till Alva o Melker

ätit pronaxen i flera år, i samband med ledvärk och mensvärk, och den är klart den bästa på marknaden enligt mig iaf, har provat många, det skall ju vara samma substans i den som i naproxen men nap. funkar inte alls på mig, men pronaxenen är guld värld, har aldrig haft några bivärkningar utav den, höjer även upp den med alvedon vid behov...

• Fru Filur

Äter det med viss oregelbunden regelbundenhet vid mina migrän-anfall och det enda jag kan känna är lite diffusa symptom från magen.
    Senast fick jag dock ut Naproxen av apoteket istället, samma verksamma preparat som Pronaxen men jag fick mer uttalade besvär med illamående och magont av dem.

Svar på tråden Pronaxen- någon med erfarenhet av det?