Odessa skrev 2007-06-28 21:26:57 följande:
Det där med symptom kan säkert variera, men när jag fick livmoderinflammation fick jag sån där molvärk. Sedan fick jag som nåt slags "mens", men det var blod och var blandat. Och då kom febern, jag blev riktigt, riktigt dålig och förlorade medvetandet då och då. Frossa
osv.Kräsmagade bör sluta läsa HÄR! ----------------------------------- ---------------Flytningen, eller "mensen" var väldigt ljus och luktade fränt. Jag tyckte det luktade som en blandning mellan avslag och sperma, en stickande lukt.Jag hoppas du inte har livmoderinflammation, men om du börjar få "konstiga flytningar" eller feber tycker jag du ska kontakta sjukvården. Ingen mening med att låta det gå lika långt som jag gjorde, jag blev inlagd med tre olika antibiotikadropp och var medvetslös långa stunder.
Jag tycker jag har flytningar som luktar riktigt illa. När jag duschat, har jag stoppat upp lite papper för att suga upp, och bara efter 5 min så har det vart lite blött som vatten på pappret. och det luktar inte gott. skrapt på nått sätt. Jag har inte haft feber, heller ingen molande värk, mer än idag lite smått då.
Åhh jag orkar inte en gång till men sjukhus :(
Hur länge gick du med det innan du sökte hjälp??