• Ancy

Har du någon gång tappat din mobil i toan?

Berätta...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-06-28 22:18:21:
    Maken tappade sin alldeles nyligen...Håller på att torkar den i varmluftsugn..

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du någon gång tappat din mobil i toan?
  • ChicoChica

Men dottern har kastat den i badkaret... som var fullt av vatten.. Den funkar inte mer..

• greeneyes

Jupp hade köpt ny mobil när jag pluggade och inte hade så mycket pengar. sen på en förfest blev jag fyllesjuk o hängde över toaletten. skulle ringa min kille för att bli hämtad - plupp - sa det bara när den slant ur handen.. sim-kortet gick att rädda men inte nya mobilen

BF 31/8 2007
  • Julia85

Ne, men min pappa råkade tvätta sin mobil i tvättmaskinen TVÅ gånger och den funderar än!

Lia 040726 & Melwin 070507
  • Alina85

Tappat och tappat.....dottern har slängt den i toaletten, och den funkar inte längre....

• astri

Nä, men min mobil har fått åka i tvättmaskinen - funkar inte.
    Ett av mina ex tappade ner både mobil och fjärrkontroll titt som tätt i toaletten (främst då fjärren), men de fortsatte ändå att funka. De blev väl van antar jag

• mollan nu

japp, den åkte ner i toan precis när jag spolat. Jag var snabb och tog upp den, tog isär och körde hårtorken.
    Det var två år sen och den fungerar än idag. Lillebror har fått ärva den till och med

♥♥♥ Alma 060809 ♥♥♥ www.mollan.nu
  • Cosmopolitan

Japp, på fyllan en gång. Jag hade den i min bakficka och gick på toaletten med en tjejkompis. När skulle resa mig upp så lät det plupp i toaletten.. Och där låg mobilen, hade inte ens hunnit spola... Jag började asgarva och stod bara och glodde ner i hålet. Men min kompis fann sig och fiskade upp mobilen. Den (mobilen) återhämtade sig aldrig....

• Sandra och Frippe

röstade nej, men kan berätta om en kompis. Först backade han över sin laptop precis som i if reklamen...nån månad efter var han ute och flög, satt ner och kissade och böjer sig sedan stående för att dra upp brallorna. Mobilen åker från skjortfickan ner i muggen. Han trodde han skulle hinna få upp den eftersom det är som två vingar som särar på sig vid tyngd men han hann inte hihihi...

några månader efter det var han ute och seglade och skulle skaka av sitt lakan eller sovsäck eller va han sov i, klockan hans flög i vattnet, återfanns aldrig.
    Så om du är ute vid sandhamn och dyker och hittar en tissot klocka i titan så är det nog hans!=O)

Svar på tråden Har du någon gång tappat din mobil i toan?