• Elsans

Någon som kan hjälpa mig med stylesearch.se?

Jag har varit medlem där länge men orkar aldrig läsa så mycket pga de sjuukt irriterande popup-fönstrena med inlägg. Någon som vet om det går att ta bort dem? ad-block fungerar iaf inte.

Spänn av!
  • Svar på tråden Någon som kan hjälpa mig med stylesearch.se?
  • Miras mamma

uh... undrar jag ocksåå...

• Elsans

Det kanske inte går..

En till grej som är sjukt irriterande med den sidan är att man inte kan skriva hur långa rubiker man vill. blä! dessutom är det så jävla svårt att hitta på den tycker jag, kanske ska skita i den sidan helt enkelt som jag gnäller

Spänn av!
  • lnr

haha..gnäll på du bara:)
    Tycker att det är mycket unga människor där mest..haha ja ja är ju en gammal tant som nyss fyllt 27..hahha

• Elsans

Haha, ja alla där är typ 16. Dock så är ju akne mycket ett tonårsproblem så jag tänkte att det finns säkert folk med erfarenhet där. Men somsagt så står jag snart inte ut med pop-up fönsterna. HUr tänkte de egentligen när de kläckte den idén kan man ju fråga sig!!

Spänn av!
  • gröna hönan

Det går att ta bort! Logga in och så klickar du på skiftnyckeln längst upp till höger. Sen klickar du på forum&ljud och kryssar i rätt ruta där. Jag höll på att bli galen innan jag kom på hur man tog bort ljudet...

• Elsans

Nu har jag gjort det, såå skönt! tack!!!

Spänn av!
Svar på tråden Någon som kan hjälpa mig med stylesearch.se?