• Anonym

förlorat lusten

innan ville jag ha sex jämt, nu aldrig. Känns helkonstigt att inte ha nån lust över huvudtaget. Nu undrar jag...kan det ha med p-sprutan att göra??

• Svar på tråden förlorat lusten
  • Anonym

ingen som vet??

• fanny20

kan det ha, har tyvärr inga egna erfarenheter av p-sprutan men visst kan den påverka sexlusten

• Anonym (förrvirad)

i början ville jag ha sex hela tiden då min nuvarande man var väldigt blyg o då menar jag att lampan ska vara släckt och det ska vara helst i sängen så att man slipper titta på varandera
    så har jag haft det i 1,5 år och nu när han gått över den där tröskeln som han kallar det för har jag tappat lusten känns att jag inte behöver det
    räcker en gång i månaden känns det som om ens det

• Anonym (cerrazett)

känner igen mej. jag slutade med mina piller för tre dagar sedan eller ngt sådant. För jag hade ingen sexlust.l jag menar jag kände at jag ville vilja men hade ingen som helst ork. Och så har jag aldrig haft det innan 10 år med sex och nästan konstant lust. och sen bara bom stopp. Fan va jag hatar att vara tjej och behöva ta piller. nu kör vi kondom. och jag känner redan mig mer sugen!!!

• Anonym

det är ju jättejobbigt att inte vilja alls, visst sambon är väl "glad" Fundersam. Han har aldrig haft mycket lust.
    jag vet ju att det kan vara svårt för många att få tillbaka sexlusten efter att ha fått barn. Min minste är tre månader, men jag har inte kännt så här efter de andra två. Och jag hade sprutan efter min andre också, men då hände inget med lusten vad jag kan komma ihåg.

• Anonym (cerrazett)

jag har käkat piller i 10 år men inte haft problem heller, fast nu har jag iofs bytt till en annan sort. men det är ju liknande. värsta känsla att aldrig vilja liksom. men vad ska man göra? hoppas du hittar ngt annat som passar och hoppsa att lusten kommer tillbaka

• Anonym

en liten fråga....

jag har ju ätit piller i hur många år som helst...fick barn i feb 06 och äter nu piller igen sen ca 1 år. min lust är helt borta....kan det hänga ihop med pillrena menar ni???

• vinylblomma

P-spruta är känt för att döda sexlusten.
    Jag hade samma problem, slutade med sprutan och nu är jag gravid och har tappat lusten för den sakens skull.

• vinylblomma

Dessutom ska du vara väldigt noga med att kolla bentätheten om du använder p-spruta. Urkalkningen kan gå ganska snabbt när det väl börjar.

Svar på tråden förlorat lusten