• emet

Åldersnoja och 22 år

Ja jag vet jag är lite barnslig som har åldernoja men usch på lördag fyller jag 22 och känner att jag inte gjort något vettigt med mitt liv!

Ville bara skriva av mig!

Kram på er alla

• Svar på tråden Åldersnoja och 22 år
  • Rigmor Mortis

Äääääh, jag vet fortfarande inte vad jag vill bli när jag blir stor - och jag är 30

• cicci85

Jag är oxå 22 och lite åldersnojjig, känner mig gammal redan nu... det av inte länge sen jag va 16 känns det som... Så jag är rädd att det går vääldigt fort tills jag är 30 och sen 40...

• AnneSophie

Ditt liv har ju precis börjat ju! 22 år är ju bara i början av ens vuxna liv. Med lite tur har du typ 65+ år till på dig ju.

Alla som säger 'Du kommer förstå när du blir äldre' har faktiskt rätt.
  • snuttan2

du har ju hela livet på dig
    själv håller jag med EKJ76 vet inte heller vad jag vill bli när jag blir stor- är 31

• Linda1976
    snuttan2 skrev 2007-06-29 08:56:23 följande:
    du har ju hela livet på dig själv håller jag med EKJ76 vet inte heller vad jag vill bli när jag blir stor- är 31
    Samma här!
    Det finns inga synder, förutom dumhet.
  • listo
    emet skrev 2007-06-29 08:50:55 följande:
    Ja jag vet jag är lite barnslig som har åldernoja men usch på lördag fyller jag 22 och känner att jag inte gjort något vettigt med mitt liv! Ville bara skriva av mig!Kram på er alla
    Mäh.... ursäkta, men ditt liv har ju knappt BÖRJAT än!
    22... vad hade jag gjort vid 22? Inte ett smack om jag minns rätt.
    Nu är jag 32. Jag har en universitetsexamen och ett antal års arbetslivserfarenhet bakom mig. Jag har dessutom tre barn.

Och vet du? Jag har fortfarande sjukt länge kvar att leva. Och du har ÄNNU längre kvar. Ta det lugnt, ta ett djupt andetag och tänk att du bara har levt ungefär 25% av ditt liv än. The best is yet to come
  • Spegel

Är 22 och har haft åldersnojja sedan jag var 16... Att fylla 20 var riktigt jobbigt. Det var ångest utav bara den det....
    Ser mig själv fortfarande som 18 och får tänka till om nån frågar om min ålder..=)

• Moonis

O här har man bara några år kvar till 30 men känner mig inte äldre än lite över 20

• misspriz83

jajg ser fram emot att fylla 30 tycker det är en sexig ålder :)
    jag är ska fylla 24 i år och ska börja plugga i augusti...det är aldrig för sent att göra något.
    22 är ingenting ju...l¨ååååång tid kvar
    de lugnt

Svar på tråden Åldersnoja och 22 år