Vill ha tips på tatuering - nå´t m anknytn. till barnen
Ja, som rubriken lyder. Jag önskar tips från er ide´rika FL:are!
Det ska vara någonting med anknytning till mina 2 barn.
Ja, som rubriken lyder. Jag önskar tips från er ide´rika FL:are!
Det ska vara någonting med anknytning till mina 2 barn.
Det här har kanske inte direkt anknytning till barn, men jag ritade en älva till Nova som jag har tatuerat.
En "skyddsälva" som ska vaka över henne
Kommer att göra liknande med kommande barn också.
Såhär ser den ut:
ÅH, vad fin den är!!!Ritade du den själv?
Min sambo har våra barns personnummer tatuerade på vänster arm!
(Han gjorde det nog mest för han kunde aldrig komma ihåg dom sista fyra siffrorna).
Tonx: fin tatuering!
Det här tyckte jag var en kul ide och jag kommer själv att göra något liknande så småningom.
www.familjeliv.se/Forum-5-153/m21615053.html
Har en tatto på benet. som är en stjärna. Felicia e stjärnan i mitt liv! Sen skrev ja hennes namn o daatum i de..;) bild finns i gallerit
min dotters personnr i romerska siffror.. inkl. våran vigselring
www.familjeliv.se/krypin/min_nana/gallery/phpvfynuq.jpg
Här är en av mina, har en till i galleriet
Jag har min sons namn på benet, samt stjärnor runt. Den är långtifrån klar men ligger i galleriet, om du väntar några minuter så ska jag lägga upp en ny.
Jag funderar på att tatuera mitt barns namn och födelsedatum i kanten, precis under mitt kejsarsnittsärr. Som en liten signatur från den som är anledning till ärret. En väldigt liten tatuering blir det dock. Gillar inte stora, har en älva på axeln som är en ungdomssynd... Men det här lilla namnet skulle ju inte synas på samma sätt.
Jag håller på o försöker få till en snygg design på tattuering till mina barns ära...
www.familjeliv.se/Forum-5-179/m21672844.html kika gärna in o tyck till
Sitt barns hand- eller fotavtryck tror jag skulle vara fint.
Jag ska göra det kinesiska tecknet för mamma och skriva Nova under , det tycker jag är fint !
Vilka fina tatueringar, tjejer!!!!Tack för ideerna!