• Flutterby

Jag vill ha en snobbentröja!

Jag älskar Snobben och har länge försökt hitta en snygg T-shirt eller tröja, gärna färgglad, med Snobbentryck, men förgäves. Har handlat en del Snobben-prylar på Tradera och till barn finns ju mycket, men till vuxna då? Är inte trådsmal heller. Tacksam för tips!

• Svar på tråden Jag vill ha en snobbentröja!
  • mamyleine

Burkar inte hm ha snobben motiv? Kanske slutat med de. HAHA, ja jag handlar sällan på hm länge om någon skriker rakt ut nu

~ If you think money can?t buy you happiness, you haven?t been shopping in the right stores ~
  • Dino78

HM har väl mest nattkläder och underkläder har jag för mig.

DIF i själ och hjärta
  • skorpionen80

Kolla på barnavdelningen, barnkläder är mycket bredare än vuxenkläder tycker jag.

• Flutterby

dino: tack för länken, har kollat där tidigare o det finns en del, men blir för dyrt att skicka efter från USA.

mamyleine: som Dino säger, HM har bara natt- och underkläder till vuxna, men atck iaf.

• Dino78
    Flutterby skrev 2007-06-29 23:32:26 följande:
    dino: tack för länken, har kollat där tidigare o det finns en del, men blir för dyrt att skicka efter från USA.mamyleine: som Dino säger, HM har bara natt- och underkläder till vuxna, men atck iaf.
    Finns det ingen här på FL som bor i USA som kan köpa och skicka så det blir billigare?
    DIF i själ och hjärta
Svar på tråden Jag vill ha en snobbentröja!