• greeneyes

var köpa fyllning till sacco-säck? (styrolitkulor)

hej! letar febrilt efter såna små kulor som man kan ha för att ex fylla en sacco-säck, amningskudde mm. Jag tror att de heter styrolitkulor om jag inte minns fel. Har redan kollat med panduro o de har inte det i sitt butikssortiment. nån som vet?

Tack på förhand!

BF 31/8 2007
  • Svar på tråden var köpa fyllning till sacco-säck? (styrolitkulor)
  • Teskedsmamman

Jag har för mig JYSK har påfyllning till saccosäckar... och att man köper en säck med kulor...

Magdis med Totte 0402, Ian 0510 och & Tudor (?) - vecka 37
  • Novus

Om du frågar i Pandurobutiken kan de ta hem

• vicnia

Vi har köpt på Miomöbler för nåt år sen.

• Who knows

Starlands möbler beställer hem om man vill ha.

• greeneyes
    Novus skrev 2007-06-30 14:11:28 följande:
    Om du frågar i Pandurobutiken kan de ta hem

Ringde o frågade dem, men de menade att de inte har det i sitt sortiment o därför kan man inte köpa det där. skumt..

tack alla andra för era tips, ska kolla med dessa ställen också. jysk hade i alla fall inte, var där nyss.

BF 31/8 2007
  • Novus

Konstigt, det måste de tagit bort nyligen då. För jag har själv tänkt göra en sån då min faster precis gjort en. Och hon hade beställt från affären...

• greeneyes
    Novus skrev 2007-06-30 21:01:57 följande:
    Konstigt, det måste de tagit bort nyligen då. För jag har själv tänkt göra en sån då min faster precis gjort en. Och hon hade beställt från affären...
    Kan så klart ha varit tjejen som svarade i telefonen som inte hade koll bara. ska ringa till en annan butik imorgon också för säkerhetsskull.
    BF 31/8 2007
  • greeneyes

hehe, ja stora panduro på kungsgatan hade, och man kunde beställa in till de andra panduro-butikerna därifrån.

BF 31/8 2007
  • Millimina

Tack! Minns du vad de kostade?

• Millimina

uh! det var väl rätt saftigt? Räcker 100 liter till en vanlig sacco`?

• Karin A
    Millimina skrev 2007-09-08 23:25:32 följande:
    uh! det var väl rätt saftigt? Räcker 100 liter till en vanlig sacco`?
    Det undrar jag med, hittade en beskrivning på internett och där stog den 300l kan det stämma ?
  • Laisen80

Jag tror det blir billigast att försöka hitta en saccosäck på blocket eller tradera och ta kulorna därifrån!

Svar på tråden var köpa fyllning till sacco-säck? (styrolitkulor)