• optimisten

Abtronic från tv-shop,ger den resultat?

Har blivit frestad idag att köpa den då vi har absolut ingen plats hemma för något träningsredskap och min egentid att hinna iväg till gym eller något annat träningspass är minimal. Är det någon här som kan tipsa mig om den är bra/dålig?

• Svar på tråden Abtronic från tv-shop,ger den resultat?
  • Climbingupthewalls

Finns det något på TV-shop som är bra? Kanske finns en anledning till att skräpet säljs just på Tv...

• penapöna

Syrrans gick sönder supersnabbt!

• optimisten

Hm ja jag är lite skeptisk och ville därför höra mig för lite här vad andra har för erfarenheter...såg att flera även var till salu på Tradera och det är ju lite misstänkt också. Men vad heter det där redskapet som man kör med på golvet och som rullar? Är den bra?

• Temugg

Den där som rullar på golvet har jag! Visst känns det i magen dagen efter en omgång med den. Grejen är ju att den ska användas regelbundet... Fast köp den inte på TV i så fall, har sett den på massor av ställen men kommer bara på Ellos just nu som jag tror säljer den - ja, hittade en link och dessutom nedsatt pris!

www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx&productId=105753&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

Svar på tråden Abtronic från tv-shop,ger den resultat?