• paula26

Illamående o huvudvärk.. svettig.. förlossning på g? eller börjar jag bli sjuk

Är det vanligt att man mår illa o har huvudvärk innan förlossningen startar? Igår kväll har jag kräkts ganska mycket.. idag har jag haft ont i huvudet (lite) o lite illamående hela tiden.. nu har jag börjat svettas som en gris o får såna värmeslag (har ingen feber). har haft lite mänsverk i rygg o mage idag, men det har avtagit .. sammandragningar har jag haft till o från i tre veckor. är det någon som har känt så innan förlossningen startade? Sammandragningarna gör inte ont ..men trycker både mot lungorna o mot underlivet?.

• Svar på tråden Illamående o huvudvärk.. svettig.. förlossning på g? eller börjar jag bli sjuk
  • Mommy

undrar samma sak. har känt mig som du beskriver i 2-3 dagar nu och är på BF+1 idag *suck*

♥♥Sanna 060301 & bebis i magen BF 29 juni 07♥♥
  • Amita

Kan ju vara på gång, man kan må lite illa och ha ont när barnet sjunker ner också och fixerar sig ordentligt, svårt at säga. Har inte hört att det är vanligt att må illa och ha huvudvärk innan annars. Men ett dygn innan min son föddes mådde jag lite konstigt inte illa eller så men väldigt trött och så där som när man håller på att bli sjuk.

• frau M

Jag mår lika. Mått illa i några dagar nu. Idag trodde jag att jag skulle behöva kräkas, men det gick ändå... har lite huvudvärk till och från. Lite lustig känska i kroppen sådär. Förvärkar till och från. Magen är hård jämt. Bebis ligger långt ner. Trycker väldigt mot lungor, och det är tungt att bara andas. Har ont i ryggen. och tryck neråt, ont i ljumskarna. Kan knappt sitta längra utan att det gör ont. Fötterna är uppsvällda till tusen... trött och hungrig hela tiden.
    bf+3 (snart +4)

• Prisman

jag sitter här med värkar nu och jag har haft hvudvärk tre dar..mådde illa litegrann också...

jag spydde som en gris och var kass i magen när bebisen fixerade sig en natt!

• frau M

Hoppas mitt illamående betyder att det närmar sig då. bf+4 idag..

Svar på tråden Illamående o huvudvärk.. svettig.. förlossning på g? eller börjar jag bli sjuk