Toga party?
Ja, har någon varit med på ett? Eller har ni några tips, vad ska man ha på sig etc. Bleivit bjuden på fest och nu talar hon om att det blir toga party.. Har ingen aning om vad och hur etc.. Plz, någon som vet?
Ja, har någon varit med på ett? Eller har ni några tips, vad ska man ha på sig etc. Bleivit bjuden på fest och nu talar hon om att det blir toga party.. Har ingen aning om vad och hur etc.. Plz, någon som vet?
på kollege-filmer springer alltid tokfulla ungdomar omkring med lakan virat runt sig o skriker "toga, toga!"
undra om det är en sådan fest du ska på?? ;)
Tänk romarna i Asterix!
Ta en vit undertröja/mjuk klänning under - då blir det mera tjej. Sen ett lakan som du knyter ihop i motstående hörn och hänger över axeln.
Gärna lite plastmurgräna i håret.
Å vin i näven.
Jag sydde en enkel rak kläning av lakan att ha under - två raka bitar med armhålor och hals. Sen tog jag andra lakanet ovanpå det. Den utstyrseln var med på flera togafester...
Ett lakan lindat runt kroppen på samma sätt som de gamla grekerna hade.
Hade togafest en gång och instruerade de inbjudna att komma iklädda lakan. Tre missförstod det hela och kom klädda i påslakan (de hade stoppat ut armarna i hålen längst upp på sidorna och klippt hål för huvudet mitt emellan) och örngott på huvudet.
*skrattar*
Va fiiint!
Man kan ha två olika färger på lakanen åxå.
Sköna helena, afrodite..
Så såg tjejerna ut, men det är lite svårt att göra så gör som killarna för enkelhets skull.
Skärp är aldrig fel, då sitter lakanet kvar.
Mamsis
ha ha.. det vet man aldrig ;)
Jag ska iaf gör mitt bästa för att undvika skrikandet Men skärp av ngt slag blir det nog, för näcka vill jag inte heller göra haha.