• Fru Höstlöv

Västerås FIKA-tråden- Nya fikande hjärtligt välkomna!

Dags igen för en ny fika tråd!

Nu när vi har fikat tillsammans i ett år skippar vi numreringen av tråden tycker jag så vi inte skrämmer bort någon ny, såklart vi är ett inarbetat fikagäng, men här finns alltid plats för nya fikakompisar... med barn, gravida, planerar barn eller utan barn.
    Här finns alla sorter och alla är välkomna!

Vi fikar alltid hemma hos någon frivillig eftersom det är enklast för de som har barn med spring i benen. Flört Den senaste fikatiden finns i tråden.

VÄLKOMNA!

De gamla trådarna: (bara som kuriosa, inte mycket att plöja igenom kanske) Skrattande

Västerås FIKA tråden 1

www.familjeliv.se/Forum-5-93/m10558937.html

Västerås FIKA tråden 2

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m12996073.html

Västerås FIKA tråden 3

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m15855976.html
    Västerås FIKA tråden 4
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19122931.html

• Svar på tråden Västerås FIKA-tråden- Nya fikande hjärtligt välkomna!
  • Kinne79

Yes, först i denna tråden oxå

• Fru Höstlöv
    Alltid ett bra mål att ha.
  • Nattönskan

Hallå hallå

Vad göres denna underbara dag? själv ligger jag med arslet i trädgården och leker detektiv.

Tuva född 050529, BF 29 aug 07 V32
  • morningsunlight

Tittar in här också!

Clara...färdiga, gå!
  • Fru Höstlöv
    Nattönskan skrev 2007-07-02 14:29:39 följande:
    själv ligger jag med arslet i trädgården och leker detektiv.
    Letar du fornminnen eller?

Jag ska ut och klippa gräset snart, men annars var förmiddagen tillräcklig aktivitet för dagen. Var med och tittade på provtaningar av vattendrag i Tortuna, det är en kompis som exjobbar och jag hängde med, men att traska omkring i gräs, brännässlor och tistlar upp till armbågarna för att komma till vatten är inte lika roligt som det låter.
  • Nattönskan
    Fru Höstlöv skrev 2007-07-02 14:57:30 följande:
    Letar du fornminnen eller? Jag ska ut och klippa gräset snart, men annars var förmiddagen tillräcklig aktivitet för dagen. Var med och tittade på provtaningar av vattendrag i Tortuna, det är en kompis som exjobbar och jag hängde med, men att traska omkring i gräs, brännässlor och tistlar upp till armbågarna för att komma till vatten är inte lika roligt som det låter.
    Absolut visst letar jag fornminnen, den före detta ägaren har lämnat efter sig ett stort fornminne som jag försöker göra mig av med haha
    *bild kommer sen*
    Uj det lät inte roligt, tryggare aktiviteter i trädgården med andra ord
  • Fru Höstlöv

Ja, klippa det lilla gräset Dessie har i sin utebur tar väl ungefär en kvart med sax.
    Ibland är man glad att man inte har riktigt radhus med trädgård.

Kan inte vi få komma till dej på fika någon dag i sommar, kan vi som inte var med och grillade få se ert fina hus?

• Nattönskan
    00006.jpg
    Här har frun fornminnet haha

Jo jag tänkte ha någon fika sen. Vi skulle ju ha en grillning eftersom det aldrig blev av sist. Men just nu har vi rivit halva vårat kök och jag har en känsla av det kommer ta bra lång tid innan det är beboligt igen dessvärre
    Men en fika i trädgården kan det nog bli av
Svar på tråden Västerås FIKA-tråden- Nya fikande hjärtligt välkomna!