• MonicaH

Tapapde parfym flaskan i handfatet så att det gick sönder

Jag skulle ta lite parfym från badrumskåpet men de slank o ramlade på handfatet, så att en stor bit gick sönder, handfatet. så skumt att parfym flaskan inte fick en skråma. Hur blir det nu? Ska det lagas omg? Vad kostar de? Bor i hyreslägenhet, får jag betala?? hur mkt?

• Svar på tråden Tapapde parfym flaskan i handfatet så att det gick sönder
  • MeNoLike

i hyreslägenhet så betalar alltuid de du hyr av... men se till att göra det innan du flyttar ut för isf tror ja att du får betala

Mamma till tvillingarna Maximilian & Timothy 070325
  • Tinkerbellan
    MonicaH skrev 2007-07-02 17:38:06 följande:
    Jag skulle ta lite parfym från badrumskåpet men de slank o ramlade på handfatet, så att en stor bit gick sönder, handfatet. så skumt att parfym flaskan inte fick en skråma. Hur blir det nu? Ska det lagas omg? Vad kostar de? Bor i hyreslägenhet, får jag betala?? hur mkt?
    jag betalade 300 när mitt gick sönder..
  • norgesessan

nej, det får man betala själv, eftersom man själv forstörde den...det är inte normal slitage...HAr för mig at jag läste om nåt liknande i hyresgästtidningen for et tag sen. Men går det kanske att reparera?

• Tinkerbellan

men funderar du inte på att flytta så skitsamma.. mest under besiktningen dem säger något

• norgesessan

är det hål i den så går det ju inte att laga, men om nåt har skalat av går det kanske....(vet inte, bara tänker..)

• OZgirl

Borde väl gå på hemförsäkringen/drulleförsäkringen? Då betalar du bara självrisken.

Lillfirren due 070715! ♥ v 39 ♥
  • Sommaren22juni1979

Det är inte säkert att du får betala , för det är beroende på vilket bolag man bor hos..
    Där jag bodde innan så betalade jag aldrig för något , det var dessutom en olycka ..

Hur ska de kunna kräva pengar för något som du inte gjort med vilje ..

En liten ängel sa till mig i mina drömmar .... snart .. snart ska du få din önskan...
  • MonicaH

stor bit av skalet min dotter kan ju sk'ra sig. men om de kostar ca 300 är de inte så farligt jag trodde de kostade mer

• Kaldorei

kostar det mer än 1500 så kan du ju få uit lite på hemförsäkringen också. om du har någon förstås... =) Vi har nyss skaffat vi. hehe.... varken jag eller sambon har haft någon förut...

Svar på tråden Tapapde parfym flaskan i handfatet så att det gick sönder