87:or med barn - en fråga

jag har en dotter på 2 år och är 87a.. gick aldrig ut gym men har klarat mig otroligt bra ändå.. ska börja en kurs i ekonomi till aug på ett år, då har jag min revisorgrej för egenföretagare..
Okej :) Tack för svar
Är bara väldigt intresserad av vad tjejer f.87 gör.
Jag tog studenten förra året då jag blev gravid i juli 2006. jag tänkte börja läsa på högskolan till hösten nästa år. Eller skaffa ett jobb. Har inte riktigt bestämmt mig.
jag tog studenten och då låg liten i min mage =)Var väll bara i v. 10 eller så iof
Jag tar studenten nästa år, var mammaledig ett år och gick om tvåan för jag missade så mycket när jag var gravid med Moa (2år).
Jag tog studenten med Hugo i magen,(förra året) var väl kanske i vecka 21 eller något sådant, och nu har jag gått hemma i snart ett år och ska eventuellt börja plugga till hössten och då ska sambon vara hemma några månader innan de blir dags för dagis för Hugo, så ser de ut för oss!
e me 87:a har två barn, dock ingen student i sikte... tänkte börja läsa upp mig på komvux när alicia får börja dagis
Också 87:a, med 2 barn.. Inte tagit studenten. Blir omvårdnad på Komvux i höst för min del.
Jag fick min lilla kille precis nör tredje året började så jag valde att skjuta på det. Har läst och plockat egna ämnen i ett år men har fortfarande lite poän kvar innan "studenten" är här. Kommer läsa en termin till sen är jag klar att söka till civilekonpm preogrammet, ÄNTLIGEN!
Jag tog studenten 9juni 2006 och plusade 15 juni 2006
Min lilla tjej föddes 25:e februari
Just nu är jag ju mamma ledig men ska börja jobba lite smått vid årsskiftet.