la famiglia av emilio ingrosso
är det nån som läst den o vad tycker ni.
är det nån som läst den o vad tycker ni.
nej har itne ens hört talas om den, är den nått du rekommenderar en bokmal som mig som gillar att läsa allt utom fantasy
han skriver om sitt förhållande med pernilla wahlgren. deras 20 år tillsammans.
den är bra. går att beställa på boogazine.com det är den första delen av tre.
boogazine.se ska det vara
då ska jag gå in där o beställa den direkt
nu är boken beställd o jag väntar med spänning
Jag förstår inte varför det skulle vara intressant att läsa om deras förhållande?
Kajsa Anka skrev 2007-07-16 12:38:09 följande:
idag kom boken
Nå?
det var den bästa italienska restaurangen i stockholm för 20 år sedan, åhhhhhh, dessa minnen, mmmmmmmmmmmm, de hade en tiramisu som tillsammans med en flaska asti var underbar, en bruschetta som .... "divine", hade man sagt om man var lagd på det hållet
står det något om restaurangen i boken?
Jag vill inte bidra med ett öre till den där vidriga "mannen". Köp inte boken!
håller med minili !!!!
Den kommer väl att sälja lika bra som Linda Rosings biografi
Skulle aldrig falla mig in att beställa/köpa boken!
Läsa den kan jag göra typ fr. biblan,
men att köpa= stöja svinpälsen!
Fast det är vad jag tycker, alla har ju rätt att tycka...
Tjejligans mamma skrev 2007-08-06 14:47:32 följande:
Håller med Tjejligans mamma... Kan inte tänka mig att köpa något som han har gjort. Han verkar inte ha så mycket intressant att säga.
Han verkar vara en hustrumisshadlare och verkar kränka Pernilla på alla sätt! Usch! Kanske jag skulle vara lite nyfiken på vad han kan säga men jag skulle inte tro honom och jag vill inte stödja honom ekonomiskt så det får nog vara.
Usch och fy! Han försöker bara profitera på henne känns det som. Han kan väl ändå respektera att de har barn ihop och tänka på att det är deras mamma han snackar om. Han själv har väl inte vart het sen han dansade bakom Pernilla nån gång på 80-talet och va med i OKEJ-tidningen.