• Anonym (hur?)

sexiga bilder till killen

jag vill så gärna ta sexiga bilder på mig själv...nakna, halvnakna spelar ingen roll...o sen vill jag skicka dem till min kille så han kan ha något o titta på tills vi ses...men jag kan ju inte göra det själv för det ser bara konstigt ut, inte mot spegeln heller för då ser man inte ansiktet....hur ska jag göra?...jag har heller ingen som kan ta bilder på mig, kompis el liknande...hur gör ni när ni tar sexiga bilder på er?

• Svar på tråden sexiga bilder till killen
  • Jenna3

Har du självutlösare på din kamera?

• Anonym (hur?)

ja..jag provade den igår men det gick inte alls bra...lite tid o göra sig sexig o man ser bara löjlig ut på golvet el liknande...det va iaf skitsvårt...

• MaddeK81

Stå framför en spegel fast med kameran vänd mot dig, inte mot spegeln, kolla i spegeln så du ser så du tycker att du ser snygg ut, sen tar du en bild där du visar ansiktet och lite eller mycket av brösten!

Funkar för mig i alla fall...

• Anonym (hur?)

ska jag hålla i kameran själv eller använda självutlösaren?

• Anonym (hur?)

o jag vill helst ta med hela kroppen..han vill se rumpan o brösten o magen o benen o allt på samma gång...

• MaddeK81

Jaha, på mitt sätt får man bara med en sexig ansiktmin och lite skymt av tutte och jag håller i kamerna själv ingen självutlösare (tar med mobilkameran).

Om du ska ta bilderna själv så finns väl inget annat sätt än att ta med självutlösare...? Lägg dig i sängen och ställ kameran på lämpligt ställe (och avstånd) eller soffan funkar ju också. Sen får du väl bara ta en massa bilder tills du tycker att det blir bra!

• syndabocken

Gå till fotostudio ?

• Anonym (hur?)

jag vill inte att någon annan ska se mig halvnaken eller naken...bilderna är ju till min kille..endast hans ögon får se dom...kanske kvinlig fotograf? men jag har inte heller råd :(

• Anonym

Bor du i Göteborg kan jag fota dig Är en tjej som köpte en digital systemkamera i höst & Skulle gärna öva att fota någon. Fotade min vän innan hon gifte sig och det blev jättefint! Har tillgång till en taskig studio, men med lite fantasi kan det bli bra.

Jag får öva- du får bilder! Deal?

• Anonym (hur?)

fast jag bor ju inte i gbg utan ganska långt söder...men jag ska nog flytta dit i höst..då kan vi pratas vid :P...brukar du ta bilder på dig sj? kanske några tips`?

Svar på tråden sexiga bilder till killen