• miamor06

Bra mammabloggar?

Letar ständigt efter nya mammabloggar att läsa. Jag brukar läsa ungmamma15.blogg.se Den är en av de bästa. Det handlar om hennes liv som mamma. Inte så mycket annat. Annars hittar jag bara bloggar som handlar om allt möjligt trots att det står att det är en mammablogg. Eller så handlar de om recept och annat tråkigt. Finns det inga bra mammabloggar därute?
    Jag skriver själv en mammablogg men hur kul är det att läsa sin egen? Vad läser ni????

• Svar på tråden Bra mammabloggar?
  • miamor06

MaddeK81: Tack! Ska gå in och kika på dem! Det är klart att det kan slinka med en del annat än barn när man skriver. Men att skriva om vuxenmode eller om en staty man sett någonstans är inte lika kul ;)Det var mer det jag menade...

• miamor06

Cerdrica: Tack! Ska kolla in dem med en gång!

Finns det fler som har nå tips?

• Tiiina86

läser också ungmamma15 ibland det är en nära kompis till en ja känner, själv har jag också börjat skriva blogg men har inte rikitgt kommit igång än och fått den bra. Men vart gravid som 15åring och födde dottern när jag var 16 så det handlar lite om vår vardag samt lite annat men som sagt började bara för några dagar sen:)

• miamor06

Tack för tipsen! Ska kolla in dem! Läser ni andras bloggar ni med?

• MaddeK81

Jag läser massor av bloggar, de jag listade här var bara ett exempel på några som kan räknas so "mammabloggar"!

Svar på tråden Bra mammabloggar?