• Milo83

Bra plattång!!??

Vilken är den Bästa av de BÄSTA plattängena??!

Min gamla skönhet har gått sönder:( & måste invistera i en ny.

Tack på förhand!

/Milo

• Svar på tråden Bra plattång!!??
  • drömhus

Köp en via din frisör. Dom har dom BÄSTA platt-tängerna!

• Ms Em

Jag har en keramisk plattång från GA.MA Italy eller vad de nu heter. Det står "ceramic ion technology" på den. -Den är superduperbra tycker jag!!! Och så tycker även en vän till mig som har väldigt lockigt hår! Och sedan har jag hört att keramiska plattänger inte skadar håret lika mkt som icke-keramiska.

• Milo83

Jo, ja hade en bra som jag fick i present en gång för många år sedan från min kompis som är frisör... Tyvärr är vi inte bra vänner längre, så ja har ingen att fråga om råd..

Vilket märke har du?

• Smiley911

Jag har väldigt tjockt, långt och lite lockigt hår och älskar min GAMA-tång. Den är liten och smal, men funkar perfekt på mitt hår. Köpte den hos frissan.

• hobnob

...åsså har den såklart keramiska plattor... Glad

• Nyima

Ga.ma rekommenderar jag varmt. Har testat flera tänger och den är oslagbar.

• zelda71

Köpte en hos min frisör, det är en HH Simonsen och den kan man använda både i torrt och fuktigt hår utan att skada håret. Tar inte lång tid att bli varm o håret blir platt jättefort.

• Trogga

Jag köpte min via en frisör. Min syster känner frisören och fick rabatt. Lite dyrare men väldigt bra.

En rakad perser ser väldigt grotesk ut
  • thesmokejumper

Jag kmr inte ihåg va min heter, men har köpt den via frisören o den är KANONbra, jag provade brorsans som e obh nordica, helkass jämfört me min...

• Mystik

Via frisör ska du i alla fall köpa ... sen kan nog dom rekommendera dig, gå in på någon frisörsalong bara...

• Mejasmorsa

Men de som finns hos frissan finns ju exakt likadana på nätet eller?
    Jag hade en gama som jag bara älskade, den har dock gått sönder nu så jag måste köpa en ny. Det blir samma sort igen

• Röda bär

Jag investerade i en GA.MA för ca 7 år sen. Använder den hur mycket som helst och den fungerar fintfint.

• Mystik

det har dom säkert... bara för att jag gick på denna sidan så beställde jag en gama från internet nu.. mina plattång har några hår på nacken nu... ;)

• Uller

Gama är den platttång som jag använder mycket bra smala keramiska plattor så jag kan både platta håret och locka det genom att snurra den inåt medas jag drar igenom håret. ger mig stor variation

• rocketqueen

Gama är bra, men jag tycker att T3 sliter mycket mindre på håret, så nu använder jag den istället. Super!

• Ellah

GHD:s plattänger är de bästa utan tvekan! De är dyra, men värda varenda krona. Gama är väl ett ok budgetalternativ men inget kan jämföras med GHD.

// med en 5-6 plattänger i bagaget

Svar på tråden Bra plattång!!??