• Oktober Längtan

Bara 99 dagar kvar nu!!!! Fler??

Idag har jag 99 dagar kvar av graviditeten och det känns såååå skönt att vara under 100-sträcket Är ni fler där ute som har ungefär lika långt kvar? Hur mår ni?

Jag mår super bra, går in i vecka 27 imorgon och har gått upp 1 kg under graviditeten!
    Kan livet vara bättre!?! Snart är han här!!

väntar ivrigt på vårt hjärta William-BF 10 okt!
  • Svar på tråden Bara 99 dagar kvar nu!!!! Fler??
  • Mogika

Jag har 98 dagar kvar idag!

Jag mår toppen! Eller ja, lite värk i rygg och överst på magen typ under brösten när jag sitter ner en stund, men annars så är det toppen!

Har gått upp 2kg sen inskrivningen!

Vi ska bli mamma och pappa!
  • thoose

99dagar kvar idag! mår också superbra, men har gått upp ungefär 9kg :P

Visst är det bara såå härligt att gå ner på tvåsiffrig nedräkning :)

*sommarkramar*

♥ BF 10 Oktober ♥ lillbusen
  • MagicQueen

Jag har 106 dgr kvar till BF, har gått upp 3 kg och mår toppen. Hoppas att det fortsätter så. Glad

• hockeygirl

hej!
    jag har 101dagar kvar så snart är jag under 100 strecket. jag har inte gått upp ett gram sedan inskrivningen och det känns kanon även att magen har börjat att hamna i vägen.

• Skogsflikkan

100 dagar kvar precis idag... så det närmar sig...

• thoose

Det är så härligt! men när man tänker efter så är de ändå 3 månader :)
    Sen imorn så har jag 13 veckor kvar.. De känns som lååång tid :P

• sansv669

100 dagar idag. Känns skönt att veta att om den skulle komma nu så skulle den förhoppningsvis klara sig.

• oktoberlycka

Har också 99 dagar kvar.....
    + 5 KG och mår bra, lite trött i ryggen men men...

• Oktober Längtan

Grattis till oss alla :D Som någon skrev så är det bara TRE månader kvar nu!! Sen har vi våra bebisar hos oss. Det är helt ofattbart. Jag längtar så!!!

• ninniblue

Har 102 dagar kvar så är snart under 100 strecket jag med =)

• thoose
    Oktober Längtan skrev 2007-07-05 12:41:51 följande:
    Grattis till oss alla :D Som någon skrev så är det bara TRE månader kvar nu!! Sen har vi våra bebisar hos oss. Det är helt ofattbart. Jag längtar så!!!
    Jo, men om du tänker att de är 13veckor kvar så känns de lite mer :) men å andra sidan så har man ju gått många veckor, själv har jag idag gått 26 hela veckor... de är helt ofattbart tycker jag att jag varit gravid så himla länge :) (att jag orkat) haha

Nu börjar jag komma in i perioden då jag känner mig tyngre och svettas så himla mkt, Fogarna börjar komma fram och jävlas också.. Må detta va över snart så jag få hålla min skatt i min famn :)
  • Ninyane

96 dagar kvar idag! Älskar magen

Svar på tråden Bara 99 dagar kvar nu!!!! Fler??