• Zazza86

Konstig känsla i kroppen, på G redan?

Hej igen alla...

Det är så att idag har jag haft en konstig känsla jag aldrig känt förut.
    Jag har vart trött,helt utmattad,ansträngd för minsta lilla sak, haft svagt molande "mensvärk", lite illamående, konstigt ont ner på innsidan låren,å ryck nedåt,  denna känsla e svår att beskriva känns som nåt är konstigt.

Hade  kraftiga förvärkar i söndags natt å ihållande mensvärk.
    Haft tryck nedåt denaste veckorna, vet att bebis e fixerad sen ca 5v tebax.´

Undrar nu om detta kan vara ett tecken på att det e på G?

Kan tillägga att jag gick in i v.35 idag (34+0)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-04 15:51:40:
    Glömde skrva att jag även har väldigt ont i rygg, känns spänd.

• Svar på tråden Konstig känsla i kroppen, på G redan?
  • BCN

Hallå. Har också haft ont som sjutton och strålningar i magen.. Är i v. 34+0 idag och undrar om liten kommer att kika ut tidigare än tänkt. Hoppas dom stannar ett tag till i magarna.
    Lycka till!!!

• Zazza86

Har jätteont i magen nu konstigt tryck neråt å en stark ihållande smärta smt tryck neråt i bak.
    Hade nyss ont på vänster halva av magen lite stickande känsla som flyttat sig till mera mot mitten nu... mår allmänt konstigt+illa...

Va f*n e det här känner ej igenn detta...

• GROD PRINSARNA

det är mkt möjligt att du är i latens fasen... alltså att du håller på att öppnas, vissa går ju runt och är öppna nån centimeter i veckor... men har du hört med din BM vad hon tror det kan bero på??

• snusan30

Kände inte något, utan hade lagt mig till rätta i sängen och hade bullat upp kuddar bakom ryggen för jag låg och tittade på tv i sovrummet, när vattnet går, bebisen körde runt i magen som vanligt, började mala som menssmärtor en stund efter att vattnet gått, sen kom värkarna,

• Zazza86

Terezita: Nej har ej gjort det hon har ej telefontid förrens på måndag igen så jag kan ej få tag i henne....tyvärr.

• GROD PRINSARNA

ååå vad jobbigt... men skulle det bli olidligt att vara hemma så ring förlossningen och be om att få komma in på koll eller nått.... även om du skulle känna dig orolig...

• Teskedsmamman

Ring förlossningen och fråga eftersom du inte har gått längre!

Magdis med Totte 0402, Ian 0510 och & Tudor (?) - vecka 38
  • frusandberg

Hur har det gått? Har också haft en olustkänsla i kroppen idag. Hade rätt mycket förvärkar igår samt idag och vaknade med illamående, tryck neråt och jättetrött hela dagen. Har känt mig jättekonstig i hela kroppen o kännt mig skakis o kallsvettig o ja usch... Hade turligt nog tid hos bm imorse som sa att det KAN vara att det är på G, men det kan ju lika gärna vara "falsklarm". Alla värden såg bra ut men bebbens puls var lite för hög tyckte hon så jag fick stanna ett tag o så kollade hon igen o då var allt bra...
    Fler som känner igen sig?? Jag fick preeklampsi förra grav så man blir ju lite nojig att det är det o inte förlossningen som närmar sig... (Har bf den 17/7)

• Zazza86

har fått tebax konstigt tryck/smärta i magen...den försvinner å kommer när jag började skriva detta fanns smärtan men nu borta, jätteskumt.
    har även haft mycket rikligare flytningar de senaste dagarna, tjocka vita ibland gulaktiga, ibland har det varit som lite lite snoraktigt på pappret när jag torkat mig vad kan detta vara?

Kände aldrig sånna här saker med min son alltså min förra graviditet.

• GROD PRINSARNA

det kan mkt möjligt vara candida svamp du har i underlivet och den svampen brukar reta igång sammandragningarna... den bör behandlas så om det inte blir värre tills du kan nå din BM så kan du vänta och ringa henne så hon kan kolla upp det!!!

Svar på tråden Konstig känsla i kroppen, på G redan?