• Sagasmamma

Vart träffar man BRA killar? BRA Förslag tack !

Vart träffar man schyssta bra seriösa killar????

E trött på ensamheten ..Men samtidigt
    såååå dj*vla trött och less på killar som är som stora barn , oseriösa , vet inget , kan inget etc etc

Alla tjejer vet nog att BRA killar/Män växer inte på trän!

Ska man gå via Vänner ..eller internet?? kontakt annons??Hur många ska man berätta om sig själv !
    Vad funkar!!!!?
    Tacksam för svar .

• Svar på tråden Vart träffar man BRA killar? BRA Förslag tack !
  • Nyfiken gul

Jag tror att nyckeln ligger i HUR man letar och VEM man letar..

Många gör generalfelet att år ut o år in leta samma typ av kille hela tiden...

Sätt dig ner först o främst med papper o penna o skriv ner vilka egenskaper du letar efter, vad vill du ha för typ av kille? är det viktigt var han bor och hur han bor? Spelar yrket någon roll?

Titta också tillbaka på dina ex - vad vill du INTE ha?

Om du är trött på att killen inte tar ansvar o fixar ett jobb så kanske du inte ska ta ännu en som är arbetslös?... tex..

O så får du kanske rucka lite på dina principer... 29-årig hårdrockare som är skitbarnslig är kanske inte din drömprins hur gärna du än vill tro det... Kanske 35-åriga snickaren frånskild o 3 barn är drömkillen istället??

Ha lite perspektiv helt enkelt när du letar...

O så får du aldrig glömma att det måste få ta tid... Letar du inte med ditt hjärta o ditt förnuft får du heller aldrig tag i den rätta...
    Ha inte så bråttom helt enkelt...

VAR du hittar dom spelar ingen roll så länge du letar på rätt sätt.....

• Sagasmamma
    Sagasmamma skrev 2007-07-04 20:38:13 följande:
    Vart träffar man schyssta bra seriösa killar???? E trött på ensamheten ..Men samtidigtsåååå dj*vla trött och less på killar som är som stora barn , oseriösa , vet inget , kan inget etc etcAlla tjejer vet nog att BRA killar/Män växer inte på trän!Ska man gå via Vänner ..eller internet?? kontakt annons??Hur många ska man berätta om sig själv ! Vad funkar!!!!?Tacksam för svar .
    Kan påpekas att jag INTE " letar "på krogen! absolut inte ....En onykter kille är ingenting att ha eller räkna med!
  • Sailor

Hej!
    Bra fråga. Jag letar också. Har gått med i seriös internetdejtingsajt a 300 kr i månaden. Det är kul, man få MÅÅÅÅnga svar och det är lätt att sålla och plocka ut det man är intresserad av respektive inte intresserad av. Nu har jag i alla fall bestämt mig för att träffa två av killarna. Jag har gått på 1.Mitt engegemang baserat på lust i att skriva tillbaks till killarna
    2. Förnuft:inkomst, bra ålder, fast jobb, barn osv
    Det är ju värt att pröve!

• Bicky

Enligt min erfarenhet träffar man dom när man minst anar det. Inte mycket till tröst kanske.

• pisces74

Jag träffade min sambo på aftonbladets datingsajt! Trodde aldrig man kunde hitta sin själsfrände där, men ack så jag bedrog mig!

(¯`°?.¸ ღ♥ m e d e a ♥ღ ¸.?°´¯)
  • marmelade

Träffade min gubbe på jobbet, mitt bästa tips är nog att lägga märke till de män som inte tar hela rummet och all uppmärksamheten. De tänker lite mer och brukar vara djupare + lite mer innanför pannbenet Lycka till!

• Sagasmamma
    Bicky skrev 2007-07-04 20:54:31 följande:
    Enligt min erfarenhet träffar man dom när man minst anar det. Inte mycket till tröst kanske.
    Yapp
    klen tröst yes
  • Eisa

Du ska gå på biblioteket
    det finns inget annat realistiskt sätt

Svar på tråden Vart träffar man BRA killar? BRA Förslag tack !