ellos i borås
hej
Är ellos i borås värt att besöka om man vill handla heminredningsgrejer?
finns det fler butiker som nån rekommenderar där???
Lisa
hej
Är ellos i borås värt att besöka om man vill handla heminredningsgrejer?
finns det fler butiker som nån rekommenderar där???
Lisa
Bor i Borås... Kan ju inte påstå att jag handlar där ofta
Men dom har ju endel gardiner och sånt, men frågan är om man inte hellre skulle handla på postorder för att det finns mer å välja på.. jag vet inte... Bor du långt härifrån?
Beror på vad för butiker, men vi har ju H&M fyndbutik....
bor i Lidköping, så det är typ 11 mil dit...
På ellos hemsida ser det ut att finnas en hel del men det kanske är bättre och beställa...
Jobbar själv på ellos...de enda du kan besöka privat e ellos fyndbutik som e öppet för allmänheten Torsdagar 11.45-16.45. I butiken finns bara varor som har retunerats och har defekter på sig. Vill du ha fina, hela varor bör du därför beställa via nätet istället....
Deras heminredningsvaror är jättefina...för de mesta bra pris oxå....
Ja, asså.. jag skulle ju inte åka hit BARA för den sakens skull.. Utan isf för att åka till flera postorderbutiker och kanske besöka djurparken eller så (om man har barn då... )
jag var dær en gång for en hærrans många år sedan..(nær jag var liten), jag kommer ihåg at jag blev besviken, det var bra konstiga klæder dær, tyckte jag...inte som i katalogen.
håller me bella....11mil för borås vet ja inte om ja skulle åka för handlandets skull.....då skulle ja hellre åka till Gbg.. ;)
habibi, din råtta Catalog är väl bra oxå!!
till trådstartaren; Catalog heter butiken som jag tror du menar, ellos, josefssons och La Redoute´s butik...
TS>> Skulle hellre åka till Ullared om man ändå ska ut o åka.. men de e klart.. då har du typ 20 mil dit, men som sagt, hellre det
bella....har du kollat din mob?.....
TS:
Åk inte till Catalogbutiken här i Borås...om de e den du menar... den e inget å ha den heller...TRO MIG!!!
Hallå
Då litar jag på er...Tänkte bara att man kunde åka dit nån dag om man ville shoppa lite...
Tack för era svar... Får bli ullared i stället...
Som ja skrev innan....ellos, josefssons å La redote internet busik e kanonbra....fina grejer me bra kvalite...de har verkligen ändrat utbud de senaste 2åren....gå in å kolla....