• Esping

Någon som köpt markiser från Rusta?

Ja, som rubriken lyder - är det någon som köpt markiser från Rusta? Är de ok i kvaliteten?

Vi funderar på att köpa en terassmarkis, men de känns lite plastiga och rangliga. Får man vad man betalar för (markiser hos fackmän är ju betydligt dyrare) eller är de helt ok?

• Svar på tråden Någon som köpt markiser från Rusta?
  • Camilla1977

Ja! De höll knappt en hel sommar. Det var bandet som man drar ut o in markisen med som slets av... detta var för 4 år sedan, kvallen kanske är bättre idag?!

• Mea 83

Hej!
    Vi har en terassmarkis och jag tycker att den är bra! Har inget negativt att säga om den.

• Cui bono

Har sålt markiser på Rusta, och kan berätta att snörena går av, men det finns att få ersatt i butiken, första året torkade de sönder, nu vet jag inte hur dem är.

Vissa kunder har upplevt att de bleks i solen, men bara ett fåtal, mot alla kunder som köpt markiser.

Annars upplever jag nog att markiserna var det som var minst reklamationer på.

• Esping

Hej!
    Åh vad bra med er input! Och extrabra med en Rustasäljare t.o.m! Det låter ju som att det kan vara värt att fundera på! Jättetack för era synpunkter!

Svar på tråden Någon som köpt markiser från Rusta?