• Cullinan

Vanligt fotoalbum med plats för extremt många fotografier - var fan hittar man det?

Var hittar man ett fotoalbum med plats för minst 500 bilder? Gärna 1000!

Albumet måste vara i skinn/läder.

Det spelar ingen roll om man köper det via nätet eller i vanlig butik.

Tacksam för tips!

• Svar på tråden Vanligt fotoalbum med plats för extremt många fotografier - var fan hittar man det?
  • inze

Oj missde att det skulle vara i skin/läder. Det är nog inte det där.

• Cullinan

inze -

Tack för dina tips! Det var jävlar vad dyrt det var. Hoppas man kan komma billigare undan än 450 $.

*gulp*

• gucki

Jag har iofs köpt ett album i skinn på Claes Olsson men då fick man köpa fotofickor till men det var extra brett så sätter man in sådana här med 4 bilder/sida så måste det få plats en massa.

• Cullinan
    gucki skrev 2007-07-06 22:32:54 följande:
    Jag har iofs köpt ett album i skinn på Claes Olsson men då fick man köpa fotofickor till men det var extra brett så sätter man in sådana här med 4 bilder/sida så måste det få plats en massa.
    Det lät bra! Vad kostade det?
  • gucki

Sorry minns inte, var typ två år sedan. Men det var enkelt med ngn guldrand på ryggen och så stod det foto på ryggeb. Vårat är marinblått tror det fanns andra färger.

Äh nu har jag kollat på claes olssons hemsida dom har för 500 foton för 89 - 179 kr, fast då är det med fasta blad. Vi har bara en bred pärm.

Lycka till iaf med letandet.

Svar på tråden Vanligt fotoalbum med plats för extremt många fotografier - var fan hittar man det?