• NovasMam

vart kan jag handla en sjal, liknande palsetina!?

ohh har letat efter det länge men inte hittat nån.. hade passat mig sååå bra, jag som alltid har svart tröja *smile*.. å te mina nya dojjs =)...
    nån som vet?!
    kanske man kan beställa nån på nätet?!
    pleaaaase, help ME =)...

• Svar på tråden vart kan jag handla en sjal, liknande palsetina!?
  • Asereht

Jag har sett massora av nya på Tradera men det borde ju finnas flera ställen på webben som säljer. Annars vet ajag att min dotter har köpt sina i butik i sthlm så jag kan fråga henne när hon kommer hem.

♥ Grabbarna Bus och Syrrans Mamma ♥
  • NovasMam

ohh jag har letat på tradera men inte hittat nån =(..

• NovasMam

ahaaaaaa.. tack!!!
    ska kika...
    nu hitta jag på tradera mä =)

• MansonDust

Skulle just skriva Blue Fox. De har många olika färger osv.

• Asereht
    NovasMam skrev 2007-07-08 11:02:04 följande:
    ahaaaaaa.. tack!!!ska kika...nu hitta jag på tradera mä =)
    Kolla priserna bara, en ny kostar 199:- på Blue Fox. Ibland springer priserna iväg på Tradera så det är bra att veta när man börjar betala för mycket, frakt tillkommer ju också.
  • Larsson

Jag såg på marknad i halmstad för ett tag sen.

• Asereht
    Asereht skrev 2007-07-08 11:06:21 följande:
    Kolla priserna bara, en ny kostar 199:- på Blue Fox. Ibland springer priserna iväg på Tradera så det är bra att veta när man börjar betala för mycket, frakt tillkommer ju också.
    Fel! 119:-
  • Needy

Tradera, eller Ebay...=)

Why be pretty, when you can be gorgeous?
  • FrökenDecember

Har funnits på STUK (i Göteborg iaf.)

• Kluvenflicka

Finns på Ullared..och shock..(de sista har även en hemsida)

• Mint

Det finns palestina-pastischer på Åhléns och Lindex. De på Åhléns har döskallemönster.

• gertie

Jag köpte en rooosa palestinasjal på lager 157 i sågmyra (Falun typ). Kostade tretti spänn Just att den var rosa tyckte jag var lite kul och motsägelsefullt så jag var bara tvungen att köpa den. Däremot är jag inte helt på det klara med om jag tänker använda den eftersom den har ett politiskt budskap och jag inte riktigt är på det klara med who's right in the palestinafråga.

Det sägs att vattendroppen urholkar stenen. Men lite dynamit gör också susen! - J. Gardell
  • Asereht
    gertie skrev 2007-07-08 14:30:07 följande:
    Jag köpte en rooosa palestinasjal på lager 157 i sågmyra (Falun typ). Kostade tretti spänn Just att den var rosa tyckte jag var lite kul och motsägelsefullt så jag var bara tvungen att köpa den. Däremot är jag inte helt på det klara med om jag tänker använda den eftersom den har ett politiskt budskap och jag inte riktigt är på det klara med who's right in the palestinafråga.
    Av just den anledningen har jag aldrig skaffat någon trots att jag tycker de är snygga. Får skaffa en sån där "nästan palestinasjal" istället med döskallar eller nåt.
  • gertie
    Asereht skrev 2007-07-08 14:40:13 följande:
    Av just den anledningen har jag aldrig skaffat någon trots att jag tycker de är snygga. Får skaffa en sån där "nästan palestinasjal" istället med döskallar eller nåt.
    Ja, den med döskallar på lät jättesnygg!
    Det sägs att vattendroppen urholkar stenen. Men lite dynamit gör också susen! - J. Gardell
  • Haraldsmamma

Har inte Indiska liknande sjalar?

• Edda Elva

Indiska, har haft... Bluefox i stlhm...

Svar på tråden vart kan jag handla en sjal, liknande palsetina!?